• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Sommige Engelsen zeggen dat ze nu beschaamd zijn om Engels te zijn.


    Harmonia nectere passus.

    MrsLovett schreef:
    Het is inderdaad erg wat ze doen, maar ik kan niet zeggen dat ik ze niet begrijp. De arme zijn weer de dupe van de bezuinigen. Weer worden de arme armer en de rijker rijker. Ik zou ook pissig zijn als ik daar woon.


    Ik begrijp wel dat ze pissig zijn dat de arme mensen armer worden en de rijke mensen weer meer geld krijgen, maar dat is geen excuus om mensen in elkaar te gaan slaan en kinderziekenhuizen in de fik te steken. Bijvoorbeeld het filmpje dat ik net postte. Dat ze een jongen die gewond is beroven. Voor wat? Een Ipod(cat)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:28 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Tuala schreef:
    (...)
    Alsof de mensheid één groot organisme is dat hetzelfde denkt en doet. Nee, één deel van de mensheid doet iets en een ander deel is daar ontevreden over. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat ooit zal veranderen.

    Ja maar tegen wat komen ze dan in opstand dat zo'n goede reden is dat je alles in de fik gaat steken?


    All was well.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Ik begrijp wel dat ze pissig zijn dat de arme mensen armer worden en de rijke mensen weer meer geld krijgen, maar dat is geen excuus om mensen in elkaar te gaan slaan en winkels te beroven. Bijvoorbeeld het filmpje dat ik net postte. Dat ze een jongen die gewond is beroven. Voor wat? Een Ipod(cat)

    Tja mensen doen nu eenmaal vreemde dingen. Ik zeg niet dat het goed is, maar het is ergens wel begrijpelijk. En ik kan niet zeggen dat de politiek en de politie zo goed bezig zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Malfoymania schreef:
    Sommige Engelsen zeggen dat ze nu beschaamd zijn om Engels te zijn.

    het engels-zijn heeft er niets mee te maken, vind ik. trouwens, ik ga vrijdag naar engeland... let's hope it doens't start in newcastle, want daar moet ik heen...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Omfg ik ben daar een jaar geleden geweest.
    Echt eng nu ik dit lees! o.O
    Kunnen ze niet normaal doen???


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Is het nu alweer al rustiger


    Better a witty fool than a foolish wit

    Geweldig! Alweer opstanden...
    Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Woow is druk in engeland:O


    Better a witty fool than a foolish wit

    fuck!
    op het huwelijk van will & kate waren er 60000 agenten
    en nu zijn er 15000
    ik snap het niet egt niet!

    (nul vergeten, dom,dom,dom):$

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 10:33 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik vind het maar idioot allemaal hoe kan het dat er nog geen einde aan is gemaakt


    Better a witty fool than a foolish wit

    daarom ben ik dus fucking blij dat ik terug ben in België. Ze hebben het huis van mijn tante zowat in de fik gestoken ö. Gelukkig is het niet afgebrandt of niets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja ik heb het gehoord. Een vriend van mijn boy woont er. En het blijkt een drama te zijn......

    Ooow god...

    Obliviatum schreef:
    fuck!
    op het huwelijk van will & kate waren er 6000 agenten
    en nu zijn er 1500
    ik snap het niet egt niet!

    Ze sturen er 16000?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben in ieder geval blij dat m'n broer & z'n vriendin alweer terug zijn uit Engeland :'D


    "I shut my eyes in order to see.'