• Ik weet niet of je er al iets van gehoord hebt maar enkele dagen gelden zijn er rellen ontstaan in een van de armere wijken van Londen.
    De rellen begonnen nadat een politie man had doodgeschoten nadat die eerst het vuur op de politie had geopend.
    Het ding is nu, ik ben met mensen aan het praten van Engeland op Tumblr en het blijkt alleen nog maar erger te worden. Over heel het land beginnen er rellen te ontstaan. Het centrum van Bristol staat nu ookal in lichterlaaie.



    Ik vind het ongeloofelijk erg wat er nu allemaal aan het gebeuren is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Gringotts schreef:
    (...)
    Ja maar tegen wat komen ze dan in opstand dat zo'n goede reden is dat je alles in de fik gaat steken?

    Misschien de economische crisis? Of misschien meerdere gebeurtenissen na elkaar. Dat weet ik eigenlijk niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Prongs schreef:
    (...)
    Ze sturen er 16000?


    Dat had ik ook begrepen jaa


    Better a witty fool than a foolish wit

    Ok. even update.

    Mijn vriend heeft net met zijn buddy gesproken en er blijkt het volgende aan de hand te zijn:
    Die vriend en zijn hoog zwangere vriendin zitten nu binnen.
    Aangezien ze zich buiten echt niet veilig voelen.
    En er word om de seconde op de bel gedrukt door een man in uniform.


    God....

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 21:51 ]

    Hale schreef:
    Ok. even update.

    Mijn vriend heeft net met zijn buddy gesproken en er blijkt het volgende aan de hand te zijn:
    Die vriend en zijn hoog zwangere vriendin zitten nu binnen.
    Aangezien ze zich buiten echt niet veilig voelen.
    En er word om de seconde op de bel gedrukt door een man in uniform.


    God....



    Oh goede goden ik zou zo bang zijn


    Better a witty fool than a foolish wit

    Gringotts schreef:
    Als je iemand kent die in Londen en omstreken woont en dat op zijn twitter pagina heeft staan, zeg dan dat ze het veranderen, want sommigen zoeken doelwitten via het internet.


    O geweldig....

    Dat heb ik nu nodig...

    Nog meer update:
    Omdat die rare vent in uniform nog steeds voor de deur staat.
    Probeert die vriend zijn vriendin en ongeboren kind te bescheremn en gaat hij nu via de achterdeur na buiten om een veilig plekje te zoeken.

    Die er ongetwijfeld niet is

    Hale schreef:
    Nog meer update:
    Omdat die rare vent in uniform nog steeds voor de deur staat.
    Probeert die vriend zijn vriendin en ongeboren kind te bescheremn en gaat hij nu via de achterdeur na buiten om een veilig plekje te zoeken.

    Die er ongetwijfeld niet is


    OHMYGOD zie je juiste beslissing om niet te gaan met me gezinnetje<3 ik zou niet willen dat me kleintjes iets over kwam


    Better a witty fool than a foolish wit

    Een maat van mij woont heel dicht in de buurt bij die rellen. Kheb hem vandaag gesproken en bij hem is nog alles rustig. Gelukkig...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kyk veronica wauw die beelden! zo jong zoveel schade


    Better a witty fool than a foolish wit

    Nog meer update:
    En nu kunnen we die vriend niet meer bereiken.
    Ik denk dat hij nu ergens buiten is en geen bereik heeft.
    Mijn vader staat op het punt om de nederlandse ambassede in Engelenland te bellen. Maar dat heeft geen zin aangezien deze dicht is of deze is in de fik gestoken......

    God...Ik hoop dat ze het redden...

    @ Hale

    Omg het lijkt me zó eng dat je niet weet hoe het nu met ze gaat. Ik hoop echt dat alles goed komt. Ik zou doodsbang zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @ hale

    Hou ons ook op de hoogte ik leef echt mee met die mensen
    moest byna huilen net:$ ben egt te emotioneel, ik heb met me kindjes in een brandend huis gezeten en sinds toen als ik beelden zie van brandende gebouwen weet ik wat voor angst je dan hebt


    Better a witty fool than a foolish wit

    Het er echt gewoon van kwaad naar erger.


    Tears are words the heart can't say.

    Er zijn vanacht weer een aantal mensen vermoord door de rellen in Birmingham.

    A devastated father told today how he performed CPR on his dying son, after a hit-and-run driver mowed down three men who were ‘protecting their community against rioting and looters’.
    Tariq Jahan said his hands and face were ‘covered in blood’ as he tried to save the life of 21-year-old Haroon in Birmingham.
    Clearly in shock and pleading for an end to the violence that has swept across cities and towns in the Britain, he said: 'I miss him dearly but two days from now the whole world will forget - no one will care.'
    He told BBC Radio 5 Live: 'Tensions are already high in the area. It's already bad enough what we are seeing on the streets now without other people taking the law into their own hands.'

    Haroon and brothers Abdul Nasir, 31, and Shazad Ali, 30, were mowed down as they stood on the pavement protecting their mosque and businesses in the community. Today, a 32-year-old man was being questioned on suspicion of murder.

    Dat betekend dat door de rellen er nu in totaal 4 personen al gedood zijn.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 13:37 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb filmpjes gezien.
    Die twats durven alleen als ze in de meerderheid zijn en zitten alleen van een afstand met spullen te gooien terwijl de politie een stap achteruit zet.
    Bring the fucking army, roep versterking ffs.
    1vs1 durven die pricks niet.


    I live for the applause, you will die for it.