• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik weet niet eens precies wat het zijn? Heeft iemand een foto van zo'n "mooiboy"? :'D


    As travars

    Eh.. ik zie mooiboys als jongens die heel verzorgd overkomen en in staat zijn zich te kleden op een manier waar 8/10 van de tienermeisjes op kwijlen. Jongemannen die gevoelig zijn voor nieuwe trends, zich soms erg extravagant kleden.
    Qua karakter denk ik dat veel van die jongens goed in verleiden zijn en ook geregeld vriendinnen hebben en omdat die jongens zoveel vrouwelijke aandacht krijgen, zijn ze geneigd zich te wanen als god, op de 'Check mij es chickies hebben jonguh' manier.
    Ze voldoen niet allemaal aan dat beeld en daar ben ik zelf ook achtergekomen met klasgenoten en jongens die ik heb ontmoet tijdens vakantie en da's iets positiefs.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mooiboys kunnen heel lieff zijn en je beste vriend.

    Maar ze kunnen ook klootzakken zijn zonder enig gevoel.

    'Mooiboy's? Ik vind ze verschrikkelijk arrogant, lopen erbij alsof ze het zijn, nee, ik vind zo'n mensen verschrikkelijk


    Ex astris, sciencia

    Sinds mijn neefje zich zo gedraagt en kleedt en met 'mooiboys' omgaat heb ik er een hekel aan gekregen. Hij is nu zo verandert, ik herken hem niet eens meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mooiboys of niet, mensen zijn mensen en als die mooiboy aardig is tegen mij doe ik ook aardig terug. andersom is het net zo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?


    Ja, dit dus! Sorry, ik heb iets tegen zulke gasten, slechte ervaringen etc.

    Ehm, dat woord wordt bij ons niet gebruikt. Maar het beeld dat ik krijg van dit topic vind ik niet zo geweldig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?

    + een oorbel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Van die jongens die wéten dat ze knap zijn, en dat ze heel veel meisjes kunnen krijgen. Ik vind ze irritant.


    Food.

    Ik mag mooiboys absoluut niet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hale schreef:
    Mooiboys kunnen heel lieff zijn en je beste vriend.

    Maar ze kunnen ook klootzakken zijn zonder enig gevoel.


    Jij snapt het! :'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Geen idee. Ik ken er geen persoonlijk. Meestal lopen ze de stoere uit te hangen met een grote bek en domme opmerkingen en daar knap ik volledig op af, dus neem ik de moeite niet om ze persoonlijk te leren kennen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Illuminati schreef:
    Van die lelijkerds met petjes op, adidas jasje aan en dikke vette foeilelijke sneakers? :')
    Ohja, en waarvan je hun boxer + billen kan zien omdat hun broek op hun knieën hangt?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Mijn mening; Ik vind dat ze zich te veel voelen. Dat is gewoon een kenmerk.
    & @ Breakdancer: Jij doet precies alleen maar aardig tegen mensen die het met je eens zijn?
    (cat)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 19:42 ]