• Dit vind ik eigenlijk wel een grappig onderwerp. Wat zien jullie onder een mooiboy, en wat is jullie ervaring ermee, en jullie mening? Ik zelf weet donders goed wat ze in houden of in kunnen houden en dat het mijn beste vrienden kunnen zijn, maar ik zie zoveel mensen die de verkeerde dingen denken. Dus, hier de vraag, wat denken jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Amyntas schreef:
    Mijn mening; Ik vind dat ze zich te veel voelen. Dat is gewoon een kenmerk.
    & @ Breakdancer: Jij doet precies alleen maar aardig tegen mensen die het met je eens zijn?
    (cat)


    Om meningsverschillen te verkomen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 19:43 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Met hun Adidas en petjes, oorbellen, gel en shit. Niks aan, sws vind ik die taal echt lelijk, 'mooiboys' :'DDDDDDD CMON.


    I live for the applause, you will die for it.

    Van die jongens die heel gefocust zijn op uiterlijk, sociale contacten, meisjes versieren, zolang ze maar populair zijn.

    En daarom had ik altijd een hekel aan dat soort mensen, maar ik heb zelf inmiddels ook geleerd dat ze ook heel lief kunnen zijn en wel degelijk een persoonlijkheid kunnen hebben :-)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 19:45 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shockwave schreef:
    Met hun Adidas en petjes, oorbellen, gel en shit. Niks aan, sws vind ik die taal echt lelijk, 'mooiboys' :'DDDDDDD CMON.

    Daar ben ik het echt wel mee eens.

    Shockwave schreef:
    Met hun Adidas en petjes, oorbellen, gel en shit. Niks aan, sws vind ik die taal echt lelijk, 'mooiboys' :'DDDDDDD CMON.


    Ja ach zo loop ik er ook bij weetje. Ik vind het mooi. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Stonem schreef:
    Van die jongens die heel gefocust zijn op uiterlijk, sociale contacten, meisjes versieren, zolang ze maar populair zijn.

    En daarom had ik altijd een hekel aan dat soort mensen, maar ik heb zelf inmiddels ook geleerd dat ze ook heel lief kunnen zijn en wel degelijk een persoonlijkheid kunnen hebben :-)


    Precies. Maar niet alle mooiboys zijn players. Je hebt twee soorten mb's, de arrogante klootzakken die players zijn, en de lieve, mooie mb's die gewoon in de kleding lopen, heel close zijn en af en toe verkeerde dingen doen of vaak.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    wij (in belgië of toch op onze school) noemen dat fashionboys
    En ik moet er nix van hebben


    Cool, neat, swell -Cry

    Van die sukkeltjes die zich als een rapper kleden met broeken half op hun reet. En stoer doen met merkkleding en weet ik 't.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Van die sukkeltjes die zich als een rapper kleden met broeken half op hun reet. En stoer doen met merkkleding en weet ik 't.


    Bedankt dat je me een sukkeltje noemt. Oordeel niet op iemands kleding he. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Bedankt dat je me een sukkeltje noemt. Oordeel niet op iemands kleding he. (:

    Huh, je bent een meisje en noemt jezelf een mooiboy?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Van die sukkeltjes die zich als een rapper kleden met broeken half op hun reet. En stoer doen met merkkleding en weet ik 't.


    comfort in c h a o s

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Bedankt dat je me een sukkeltje noemt. Oordeel niet op iemands kleding he. (:

    Je vraagt om onze mening, maar je kunt ze wel niet hebben precies. Ahah.

    Obliviatum schreef:
    wij (in belgië of toch op onze school) noemen dat fashionboys
    En ik moet er nix van hebben

    Fashions! Oké, nu snap ik waar dit topic over gaat. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Je vraagt om onze mening, maar je kunt ze wel niet hebben precies. Ahah.


    Lol wie zegt dat ik het niet kan hebben hahaha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    oo oeps, ik dacht dat dat gewoon mooie jongens waren haha. ik loop echt achter. 8D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein