• Ik ben half marokkaan van mijn moeders kant. Eerst schaamde ik me daar voor. Maar nu ben ik er juist trots op. Het moderne marokko is echt heel mooi en heel apart.Zodra ik 18 ben wil ik daar een zomer doorbrengen. Mijn vader is surinaams daar ben ik altijd trots op geweest.

    En jij?

    One hunderd procent hollandia. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben héél trots (: Grieks.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben Nederlands (waarschijnlijk niet 100%) en dat is niet erg, maar kan er ook niet om juichen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    12.5% indisch ;'D


    Shoganai i ne~

    Romanian schreef:
    One hunderd procent hollandia. _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik ben van afkomst Nederlands, Duits en Russisch. Een oudoom van mij heeft dat uitgezocht, het blijkt ook dat ik van Baron Vos (uit Duitsland) afstam, hij was overigens van Adel.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:59 ]

    100% Vlaams.
    Kan niet Vlaamser. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben trots Belg te zijn, al was ik liever Spaans. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Georgina schreef:
    Ik ben héél trots (: Grieks.


    Ik ook! Maar ook nog half belgisch. ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik ben er trouwens heel trots op, maar als ik een andere afkomst zou moeten kiezen, was het Roemeens of Italiaans geweest. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    One hunderd procent hollandia. _O_


    To infinity and beyond •

    Belg met een tikkeltje frans. En ja,ik ben er trots op (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:19 ]

    Ik heb Spaanse, Nederlandse en Zwitserse familie, maar voor de rest ben ik vlaams. ^^

    Fountain schreef:
    100% Vlaams.
    Kan niet Vlaamser. x)


    ik ook, maar ik wil amerikaanse zijn :O srs, vanzodra ik 18 ben laat ik mijn achternaam veranderen. geen haar op me kop da nog 'de smet' wil zijn. en niet alleen omdat het vlaams is, ook omdat ik weiger de naam van mijn kutvader te dragen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Half Filippijns.
    En jawel, wel redelijk trots. Ook omdat ik het geloof van mijn moeder deel en een deel van de (seksuele) moraal. Het schijnt hier normaal te zijn om met een wildvreemde in de club te zoenen, iets wat mensen in de Filippijnen niet zouden wagen omdat ze eergevoel hebben. And thank god dat mijn moeder dat op me heeft overgebracht..


    No growth of the heart is ever a waste