• Ik ben half marokkaan van mijn moeders kant. Eerst schaamde ik me daar voor. Maar nu ben ik er juist trots op. Het moderne marokko is echt heel mooi en heel apart.Zodra ik 18 ben wil ik daar een zomer doorbrengen. Mijn vader is surinaams daar ben ik altijd trots op geweest.

    En jij?

    Athletics schreef:
    100% Turks en ben er trots op ookal is het niet altijd even makkelijk. :)


    Wat zij zegt :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Masai schreef:
    Ik ben wel trots op mijn Italiaanse en Russische afkomst. We gaan elk jaar of naar Italië of naar Rusland op vakantie. Hoewel ik Rusland niet echt een leuk land vind. De mensen zijn er chagrijnig, het eten is vies, het is in de winter zo koud dat je bevriest. Italië aan de andere kant is wel echt een geweldig land.

    Wauw, wat aardig om te zeggen over Rusland. :')
    Dan weet je waarschijnlijk niet wat en waar je moet eten en hoe je tegen de mensen moet praten?

    Ik ben van Russische, Oekraïense, Joodse en Aziatische afkomst, maar ik heb wel tot mijn 12de in Rusland gewoond en mijn zus woont nu nog steeds in Moskou. Het is natuurlijk hoe je het aanvoelt, maar ik vind het niet echt vriendelijk van je om zulke dingen te zeggen over het land van je (gedeeltelijke) afkomst. Hoewel ik er zelf niet wil wonen, heb ik altijd heimwee naar Rusland, maar blijkbaar hebben je ouders je niet veel bijgebracht over het land zelf. Dat vind ik héél sneu. Want integendeel tot alles wat jij hier zegt, is Rusland een geweldig en MOOI land, het eten is er juist wel HEEL lekker, en het is inderdaad koud in de winter, maar daarom dat we allemaal opgegroeid zijn met bont. (:
    Het is juist heel fijn om in een land te leven met zoveel sneeuw en romantiek. (:

    Het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het een beetje respectloos van je om zo over Rusland te spreken terwijl er mensen daardoor misschien gekwetst kunnen worden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Elite schreef:
    Half Vlaams & Half Luxemburgs :'D nothing special (cat)
    want mijn vader komt uit groothertogdom luxemburg (:

    Volgens mijn leerkracht geschiedenis behoor ik door mijn familienaam tot een soort van adel ? xp

    Oooh, cool! Wat is je achternaam? : D
    Ik vind Luxemburg trouwens gewoon geweldig! Het is daar zo mooi! ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Asian & proud (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Op mijn Vlaamse afkomst wel. Mijn Belgische? Not so much.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    half brabants, half zeeuws. Nou daar ben ik blij mee(hoor je het sarcasme?)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 15:55 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben gewoon Nederlands en daar ben ik ook trots op :)


    Life is hard and then we die

    100% Vlaams.
    zelf mijn achternaam schreeuwt het :X
    en ik denk dat het mij niet veel kan schelen ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Prim schreef:
    half brabants, half zeeuws. Nou daar ben ik blij mee(hoor je het sarcasme?)

    Hahaha, wat is zeeuws? x'D
    Klinkt wel schattig! Doet me meteen aan zeemeerminnen denken om een of andere reden. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Neleehx schreef:
    100% Vlaams.
    zelf mijn achternaam schreeuwt het :X
    en ik denk dat het mij niet veel kan schelen ;)

    Is je achternaam "de Vlaamse" ofzo? : D
    Een vriendin van mij haar achternaam is "De Waele", haha, maar ze is wel gewoon Vlaams. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Romanian schreef:
    One hunderd procent hollandia. _O_


    Everything is worse without music.

    Captain schreef:
    (...)
    Is je achternaam "de Vlaamse" ofzo? : D
    Een vriendin van mij haar achternaam is "De Waele", haha, maar ze is wel gewoon Vlaams. :3


    Nee, dat nog niet XD
    De Schepper

    van mijn klas heten er Sarrasin en Sambaer, hoewel die 100%vlaams zijn


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    100% Nederlands, me achternaam is ook heel Nederlands ;d alleen me Duitse leraar vroeger vond het leuk om het telkens in het Duits te gaan vertalen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fountain schreef:
    100% Vlaams.
    Kan niet Vlaamser. x)

    Maar liever Italiaans ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Neleehx schreef:
    (...)

    Nee, dat nog niet XD
    De Schepper

    van mijn klas heten er Sarrasin en Sambaer, hoewel die 100%vlaams zijn

    Dat zijn gewone Vlaamse achternamen hoor, alleen wat vergezocht, maar ja. :'D
    En jouw achternaam klinkt leuk! :3


    Where there is a sea there are pirates...