• Ik ben half marokkaan van mijn moeders kant. Eerst schaamde ik me daar voor. Maar nu ben ik er juist trots op. Het moderne marokko is echt heel mooi en heel apart.Zodra ik 18 ben wil ik daar een zomer doorbrengen. Mijn vader is surinaams daar ben ik altijd trots op geweest.

    En jij?

    Ik ben gewoon puur belgisch, daar kun je niet echt trots op zijn he ;)

    Fountain schreef:
    100% Vlaams.
    Kan niet Vlaamser. x)

    Same haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    ik ben nederlands en een heeeel klein beetje Duits.. [opa van mijn vader ofzo><]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ben in totaal half nederlands geloof ik, gezien mijn vader half duits en half zigeuner was ofzo.. -leuke combinatie, mijn vader is wel gewoon in Nederland opgegroeit hoor- En of ik er trots op moet zijn.. Tja, ik weet het niet. Ik ken mijn familie van vaders kant niet, ken de gebruiken niet en dat vind ik persoonlijk erg zonde, vooral van de zigeunerkant. Dat trekt mij toch wel.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:08 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Ik ben in totaal half nederlands geloof ik, gezien mijn vader half duits en half zigeuner was ofzo.. -leuke combinatie, mijn vader is wel gewoon in Nederland opgegroeit hoor- En of ik er trots op moet zijn.. Tja, ik weet het niet. Ik ken mijn familie van vaders kant niet, ken de gebruiken niet en dat vind ik persoonlijk erg zonde, vooral van de zigeunerkant. Dat trekt mij toch wel.


    Waarom verdiep je je er dan niet in?

    Hale schreef:
    (...)

    Waarom verdiep je je er dan niet in?


    Heb ik al wel gedaan, maar heb je enig idee hoeveel verschillende aftakkingen er zijn in zigeunerclans? Dat zijn er echt verschikkelijk veel, dus de enige manier is proberen de stam van mijn grootmoeder te traceren -wat verschikkelijk moeilijk/nagenoeg onmogelijk is- en daar dan tijd door te brengen. En ze zijn nou niet echt heel open voor buitenstaanders meestal, ook al ben ik van dezelfde afkomst. x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Neuh, officieel komt mijn familie uit Duitsland en Zeeland, maar ik was liever IJslands. :'D

    Spaans, en ja, ik ben er trots op


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nederland blijft Nederland he. En als je tegen een buitenlander zegt dat je uit Nederland komt, vinden ze het toch wel cool. (krul)


    Smile and live.

    ik ben zowieso niet echt trost op mezelf en dat komt niet door afkomst maar ik ben gewoon 100% nederlands


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik stam af van een molenaar en een brugwachter. ik ben nederlands. 100%.
    maar trots..ik weet het niet. ik ben trots op onze historie,als land zijnde. maar ik schaam me voor de mentialiteit van sommige van mijn landgenoten.


    why is always london so far away when you need it?

    Gewoon Vlaams, al heb ik wel Franse familie maar dat telt niet vind ik


    All I have in life, is my imagniation.

    trots niet echt. ik vind mijn afkomst gewoon normaal, maar om dan gelijk trots te zijn dat ik 100% nederlands ben is ook weer zo.. arrogant. alsof ik mijn afkomst beter vind dan die van anderen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Half Vlaams & Half Luxemburgs :'D nothing special (cat)
    want mijn vader komt uit groothertogdom luxemburg (:

    Volgens mijn leerkracht geschiedenis behoor ik door mijn familienaam tot een soort van adel ? xp

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 14:44 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ben gewoon Belg, en daar ben ik niet bepaald trots op, om dat te kunnen zeggen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.