• Ik ben half marokkaan van mijn moeders kant. Eerst schaamde ik me daar voor. Maar nu ben ik er juist trots op. Het moderne marokko is echt heel mooi en heel apart.Zodra ik 18 ben wil ik daar een zomer doorbrengen. Mijn vader is surinaams daar ben ik altijd trots op geweest.

    En jij?

    Nederlands<3 En half Limburgs, maar dat telt neit helemaal.


    Food.

    klein % belgisch, ik weet niet precies hoeveel, nooit naar gevraagd. Maar verder ben ik gewoon Nederlands. :)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben voor zover ik weet gewoon Nederlands, vind het prima. Maar om nou onwijs trots te zijn omdat ik NL'er ben, neu.(joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    15% Engels

    Romanian schreef:
    One hunderd procent hollandia. _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    100 procent belg, maar ik was liever Amerikaan zoals mijn nicht en neefje ^^


    comfort in c h a o s

    Had ik maar een leuke afkomst, zoals Engels of Frans. maar ik ben 100% nederlands. ><


    o

    50% Canadees. Daar was ik ooit trots op. Dat was in de tijd dat ik nog niet wist wat voor persoon dat land had voortgebracht. Mijn vader heeft mijn achting in Canada flink laten dalen. Maar toch waren die 8 jaar in Canada de beste van mijn leven en heb ik mijn hart daar achtergelaten. <3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Half Turks en trots, ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    mwhh, kben gewoon belgisch. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    50% vriendelijke prachtige nederlandse, 50% onbekende man die door verhalen alleen al een held is.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    1/16e Franse adel n.n maar voor de rest helemaal vlaams!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:57 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nederlands. Tsja, dat vind ik niet iets om trots op te zijn ofzo :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben gewoon een doodnormale Nederlander, met klein beetje duits bloed (':


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    50 % Engels 25 % Duits en 25 % Nederlands :D


    We can not do great things in this world. We can only do small things, with great love.