• Ik ben half marokkaan van mijn moeders kant. Eerst schaamde ik me daar voor. Maar nu ben ik er juist trots op. Het moderne marokko is echt heel mooi en heel apart.Zodra ik 18 ben wil ik daar een zomer doorbrengen. Mijn vader is surinaams daar ben ik altijd trots op geweest.

    En jij?

    Ik ben honderd procent Nederlands, maar dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Mijn afkomst is niet zo speciaal :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.


    Dit maakt me nog trotser marokkaan te zijn.

    Ik ben half Amerikaans, en trots :Y)

    Mijn vader komt uit Marokko en ik ben er heel erg trots op. Wij gaan al iedere zomer naar Marokko mijn familie bezoeken en Marokko is echt mijn tweede thuis. Ik hou van de mensen in Marokko. Ze hebben een veel aangenamere mentaliteit daar; mensen gaan je niet raar bekijken als je ze een goedendag wenst zonder dat je ze kent en mijn vader spreekt verkopers aan met 'broer'. Mijn familie is daar ook altijd uiterst vriendelijk. Maar al bij al zou ik het gemak van België niet kunnen missen. Dus ik ben blij dat beide landen voor mij een soort van thuis zijn.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Natuurlijk ben ik trots op het feit dat ik een nederlander ben. Wiet is hier legaal, dat is gewoon geniaal (nerd)


    -

    - surinaams/hindoestaans -
    Tja, ik ben zo geboren. Dus trots ben ik wel.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Padalecki schreef:
    Mijn vader komt uit Marokko en ik ben er heel erg trots op. Wij gaan al iedere zomer naar Marokko mijn familie bezoeken en Marokko is echt mijn tweede thuis. Ik hou van de mensen in Marokko. Ze hebben een veel aangenamere mentaliteit daar; mensen gaan je niet raar bekijken als je ze een goedendag wenst zonder dat je ze kent en mijn vader spreekt verkopers aan met 'broer'. Mijn familie is daar ook altijd uiterst vriendelijk. Maar al bij al zou ik het gemak van België niet kunnen missen. Dus ik ben blij dat beide landen voor mij een soort van thuis zijn.


    Ja marokko is ook super mooi.

    Alleen die dorpen waar vrouwen helemaal bedekt zijn. Ik vind het nog steeds eng...

    Nederlands, en daar ben ik niet trots op. ¬¬
    Maar ik ben misschien deels Scandinavisch, en daar ben ik dus wel heel erg trots op, zelfs al is het niet helemaal zeker. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik ook, maar ik wil amerikaanse zijn :O srs, vanzodra ik 18 ben laat ik mijn achternaam veranderen. geen haar op me kop da nog 'de smet' wil zijn. en niet alleen omdat het vlaams is, ook omdat ik weiger de naam van mijn kutvader te dragen.

    Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben 100% Belg en ik weet niet of ik daar wel trots op moet zijn :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Secretive schreef:
    (...)
    Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? :')

    Als je er veel geld voor over hebt 8D *was het ook van plan*


    -

    100% Turks en ben er trots op ookal is het niet altijd even makkelijk. :)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Secretive schreef:
    (...)
    Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? :')


    Je voornaam kan je wel veranderen.

    Ik ben 50% Indonesisch, ofcourse ben ik er trots op :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:25 ]


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Secretive schreef:
    (...)
    Je weet toch dat dat niet zomaar gaat? :')



    ik heb al het geld er voor over en heb er alle redenen voor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.