• Euhm ik heb een idee.Het is wel een beetje gebaseerd om mijn SA maarja (:

    Je bent de Bf van Tom Kaulitz.Al heel je leven lang.Nooit heb je een woord gezegt over hoe erg je het vind dat de band altijd voor ging.Maar nu ben je het wel beu.Tijdens de VMA's was de bf van Georg meegegaan en aan jou was zelfs nog niets gezegt.Wanneer Tom terug thuis komt ontstaat er een ruzie.In alle boekjes komt het testaan.Er staat zelfs een intervieuw met jou in dat je helemaal niet hebt gegeven.Maar hij wil je niet geloven en niets meer met je te maken hebben.Nu probeer je alles eraan te doen om hem terug te winnen .En wanneer je op hem verliefd wordt wordt alles steeds ingewikkelder.
    Ik heb dus rollen nodig (:
    verassing 1: LOLLIPOPx
    verassing 2: TOMSDICK
    verassing 3: PersianRose
    verassing 4: CandyQueenx3
    verassing 5: sayXkiss
    verassing 6: xLovesBill
    verassing 7: JOYCESTAR
    nodig :
    plaatje.
    leeftijd.
    tekst.
    rol.

    Good Luck.


    The soul needs autumn.

    plaatje. http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/keiraknightley/keira_knightley1_300_400.jpg

    leeftijd. 17 ^^

    tekst.

    Hai!
    Ik ben Say, en ben sinds een paar dagen alweer 17 jaartjes oud! Ik speel gitaar, skate veel, schrijf liedjes, teken en doe leuke dingen met mijn vrienden. Kom dus niet aan ze want dan word ik boos! (A) Maar verder ben ik wel erg lief hoor! ;) Maar ook heel koppig, eigenwijs en nieuwsgierig! Maar daar moet je maar mee leren leven! O, en stop me niet in een hokje, want ik ben en blijf gewoon mezelf!
    xx Say

    rol. 5

    (Ik ben btw. sayXkiss, maar ik zit nu op het account van mij en xdreamxOn ;))

    plaatje.; http://farm4.static.flickr.com/3239/2648764893_2e04c50038.jpg?v=0

    leeftijd.; 17

    tekst.;

    Heey Lieford!

    Zoals je dus op de foto kan zien is mijn haar roze geverfd en zijn mij ogen bruin, dat meisje, ik dus heet Michelle en is 17 jaartjes jong! En ik ben verslaafd aan Chocolade, Roze en Shoppen x'D verder zijn mijn hobby's; feesten, gitaar spelen, zingen en foto's maken! Mijn karakter is zoals mensen zeggen; lief, eigenwijs, bitchy en koppig. Niet bepaald goede kenmerken als zeg ik het zelf -.-' Ik schijn alleen tegen mijn vrienden aardig te zijn en tegen de rest van de wereld niet. Tsss.. Ik ben tegen iedereen aardig! x'D [vind ik].. Oww ik moet ervan door!!

    Bubbaaaai!<3


    rol. 4 maakt me eigenlijk niet zo uit, kies er maar een die het beste bij mij past [a]

    Ikkuu rol heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ikku zoals Rose rol heb? =]

    Verassing 2

    naam: Ellen

    plaatje.: http://farm3.static.flickr.com/2143/2280331100_28b9c8073b_o.jpg

    leeftijd: 17

    tekst:
    Haay lieve mensjes!
    Ik ben dus Ellen. Ik ben 17 jaar, houd erg veel van Shoppen, Feesten en natuurlijk mijn vrienden! Tegen mensen die ik nog maar net tegenkom ben ik altijd heel verlegen omdat ik bang ben om iets verkeerds te zeggen. Maar als ik ze eenmaal ken ben ik nogal brutaal tegen ze. Aan mij heb je echt een goede vriendin, hoewel.. Geheimen? Ik ben een ontzettende kletskous en kan weinig geheimhouden, dus mijn tip aan jou. Iets wat een ander écht niet mag weten moet je mij niet vertellen. Ik ben er écht voor de gezelligheid. In diepe gesprekken kan ik moeilijk serieus blijven, hoewel ik altijd de ander probeer te respecteren hoor! Maar ik moet gaan, Laterzz!



    Mag ik plz verassing 5 dan? (A)

    JOEPIE!

    *Vliegt door het computerscherm heen om TomAdorati [/Weet jouw naam ff niet] Te omhelzen*

    Dankje <3

    YIEHAA (H)





    Jy nu plies die rollen alvast bekend maak? (A) Want ik zo weg moet :S -_-' PLIES?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JAAH! please want ik ook zo weg moeten >,<

    IK WIL WETEN WELKE RL IK HEB!

    OMG dankje lieofrd voor de rol .x333


    *He's the one.