• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    NeverEnough schreef:
    Ik faal echt in die potions maken.. :/


    Je moet blijven oefenen, in heb begin faalde ik ook maar nu lukt het al beter (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ff op internet rondgespeurd. Ergens zeiden ze dat het pas eind 2012 was. Weer ergens anders december 2012 (oftewijl het eind van het jaar haha) en weer ergens anders pas vólgend jaar. Ik ga uit van december.
    Maar Omg.. weet je hoe lang dat nog duuurt? o.O


    7 maanden ! Urgh, ik dacht echt dat ik in één keer door kon spelen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Haha ik ben juist goed in potions, maar ik vind dat ook leuk :)


    Oh echt? Dan moet je mij dat maar leren. Ik kan veel beter duelleren!:D

    Frodo schreef:
    (...)

    Je moet blijven oefenen, in heb begin faalde ik ook maar nu lukt het al beter (;


    Ik probeer en probeer maar, maar ik laat steeds ketels ontploffen enzo xD

    @NeverEnough omg je had me uitgenodigd voor een duel ja.. ik drkte perongelijk op de spatiebalk xD dsu ik verloor :( maar ik ga opnieuw!:P

    Jessiiicaa schreef:
    @NeverEnough omg je had me uitgenodigd voor een duel ja.. ik drkte perongelijk op de spatiebalk xD dsu ik verloor :( maar ik ga opnieuw!:P


    Hahaha dat doe ik ook wel eens, druk ik gewoon de letter ernaast..

    Ik zou naar de goede letter gaan, maar in het voorbijgaan knalde ik tegen mn spatiebalk aan. Oops xD.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Oh echt? Dan moet je mij dat maar leren. Ik kan veel beter duelleren!:D


    Haha dat kan ik ook
    en je moet gewoon echt heeel goed doen wat er staat
    en zeg maar als je moet verwarmen dan moet je hem zo dicht mogelijk bij het laagste streepje houden zegmaar. anders is het te warm (A)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Hoe kan je een potion maken? ze zeggen steeds dat ik het verkeerde 'amount' snake fangs toevoeg bij de potion Cure for Boils, kan iemand me uitleggen wat ik precies moet doen?


    Nutella is life.

    Lisaaavv schreef:
    Hoe kan je een potion maken? ze zeggen steeds dat ik het verkeerde 'amount' snake fangs toevoeg bij de potion Cure for Boils, kan iemand me uitleggen wat ik precies moet doen?


    Dan doe je er teveel van in? je moet er zes doen, alleen als je zeg maar 1 keer je muis doet, dan komen er al 3 in


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Dan doe je er teveel van in? je moet er zes doen, alleen als je zeg maar 1 keer je muis doet, dan komen er al 3 in


    ik zal het is proberen nu...


    Nutella is life.

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Dan doe je er teveel van in? je moet er zes doen, alleen als je zeg maar 1 keer je muis doet, dan komen er al 3 in


    nope hij doet het nog steeds niet...
    dus je moet er eigenlijk maar 2 indoen van de snake fangs, dan fijnstampen, dan in de ketel doen, die tussen de twee streepjes laten verwarmen en dan 10 seconden lang, en dan met je wand maar als ik dat allemaal doe krijg ik een groene rook?


    Nutella is life.

    je doet er twee in dat fijn stamp ding
    dan stamp je fijn
    dan doe je 4 van die dingen in de ketel
    dat laat je zo dicht als maar kan bij het onderste streepje 10 seconden lang verwarmen
    en dan zwaai je je wand


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    je doet er twee in dat fijn stamp ding
    dan stamp je fijn
    dan doe je 4 van die dingen in de ketel
    dat laat je zo dicht als maar kan bij het onderste streepje 10 seconden lang verwarmen
    en dan zwaai je je wand


    het is gelukt! dankjewel!


    Nutella is life.

    Maar ik snap iets niet zo goed...
    Die spreuken...is het de bedoeling dat dat ene fijne lijntje tot aan de laatste letter komt?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.