• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Ik zit ook op Pottermore en zit te wachten tot dat de 2 uitkomt. Ik dacht dat die in begin-oktober uit ging komen maar ondertussen is het al Februari!!


    I wanna be a wizard!

    Ehm, ik heb een vraagje. Wanneer kríjg je de mail, of kan je die niet meer krijgen?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Voor de beta kan je hem niet meer krijgen.

    Ik heb zo het gevoel dat ze oktober 2012 bedoelden, haha. Het is al zo lang offline...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Voor de beta kan je hem niet meer krijgen.

    Ik heb zo het gevoel dat ze oktober 2012 bedoelden, haha. Het is al zo lang offline...

    idd xD helaas ben ik tegen die tijd druk aan het studeren dus veel tijd ervoor zou ik niet hebben =/


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Aan het begin van april gaat ie open! klik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou doet ie niks meer bij mij xd


    That is a perfect copy of reality.

    Pottermore is open!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Pottermore is open!

    Zo blij (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Weet er iemand hoe je met je hand moet zwaaien bij toverdranken?

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:01 ]


    Define "good".

    ik heb me geregistreerd maar ik kan niet inloggen,ik krijg dit:
    Due to high levels of demand, we are currently restricting access to Pottermore. Please come back and try again later.


    Nutella is life.

    ik heb me net geregistreerd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hé allemaal, ik heb me net geregistreerd en er staat nu dat ik moet wachten op een e-mail waarin staat wanneer ik op Pottermore kan beginnen. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt vooraleer je die krijgt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    PrimroseX schreef:
    Weet er iemand hoe je met je hand moet zwaaien bij toverdranken?


    Er ligt een toverstok op de tafel, click it. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frodo schreef:
    Hé allemaal, ik heb me net geregistreerd en er staat nu dat ik moet wachten op een e-mail waarin staat wanneer ik op Pottermore kan beginnen. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt vooraleer je die krijgt?


    Mijn zus heeft zich vanochtend aangemeld en kan er nu al in, ik heb me net aangemeld en moet dus nog even wachten..

    Wie zit er allemaal in Ravenclaw? Mijn zus namelijkk ^^


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Mijn zus heeft zich vanochtend aangemeld en kan er nu al in, ik heb me net aangemeld en moet dus nog even wachten..

    Wie zit er allemaal in Ravenclaw? Mijn zus namelijkk ^^


    Oh nog even wachten dus (; en krijg je echt een afdeling toegewezen? Dat is zo ontzettend.. waaauuw!
    Ik wou echt dat ik nu al mocht, ik zit ieder uur op mijn hotmail te kijken of ik nog geen mail heb gekregen ;D

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 16:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien