• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    ik heet MoonstoneEye7256 en zit in Huffelpuff :S

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:29 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    ShieldSpirit7918 and I'm a Slytherin.

    Wand:
    Sycamore, 32.39 cm (12 3/4 inch), dragon core. Flexibility: Hard

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:14 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    EchoGlow22009 en ik zit in Gryffindor ! Precies wat ik wou (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wacht nog op mijn mail, dus hopelijk komt ie snel!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ik wacht ook nog op mn mailtje!


    we're beautiful and dirty rich

    Frodo schreef:
    EchoGlow22009 en ik zit in Gryffindor ! Precies wat ik wou (:


    Ik ook:D housemate!



    Mijn toverstok is:
    Lengte: 31,75 cm (wil je je inches omrekenen, ga dan naar deze site: klik.
    Hout: cedar
    Kerns: feniksveer
    Flexibiliteit: stevig

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:36 ]

    Mijn toverstok:


    Length: 11 1/2 in (ik krijg hem niet omgerekend naar cm)
    Hout: Hagenbeuk
    Kern: Eenhoorn (ik weet alleen niet of het een haar van een eenhoorn is of bloed)
    Flexibiliteit: Verrassend soepel

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn toverstok
    Lengte: 33,02
    Hout: Els
    Kern: Draak
    Flexibiliteit: licht verend


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik denk haar van een eenhoorn.

    En bij dat omrekenen: je moet in dat tabelletje eerst alle cijfers weghalen en dan pas kun je je 11,5 erin zetten. En daarnaast kun je geen komma gebruiken: je moet er een punt tussen zetten. (ik heb t ff voor je omgerekend: het is 29,21 cm.)

    Jessiiicaa schreef:
    Ik denk haar van een eenhoorn.

    En bij dat omrekenen: je moet in dat tabelletje eerst alle cijfers weghalen en dan pas kun je je 11,5 erin zetten. En daarnaast kun je geen komma gebruiken: je moet er een punt tussen zetten. (ik heb t ff voor je omgerekend: het is 29,21 cm.)


    Dankjewel! (: hé, mag ik je toevoegen als vriend op Pottermore? Dan ben je mijn eerste vriend daar (cool)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MidnightMahogany16980 - Ravenclaw
    Lengte; 30,5 cm - Hout; Els - Kern; Draak - Flexibiliteit; Licht verend.

    If you want; add me ^^


    We all die one day, don't fear living.

    Ik ga even wat mensen toevoegen als vriend..
    Serieus ik snap er niet veel van :/
    Ik heb een naam aangemaakt ben tot chapter 5 in het eerste boek, maar het volgende hoofdstuk daarvan zit nog op slot. Ik vroeg me ook af wanneer je die vragenlijst krijgt waarbij je tot een groep wordt toegelaten want ik ben nu nog niks ;d.

    Nou mijn naam is iig; NightBronze12021.
    Als misschien wat mensen uitleg kunnen geven wt ik nu moet doen zou dat handig zijn (A)

    Frodo schreef:
    (...)

    Dankjewel! (: hé, mag ik je toevoegen als vriend op Pottermore? Dan ben je mijn eerste vriend daar (cool)


    Jaa cool :D ik heet - even zoeken xd - MidnightDragon16346
    Echto nmogelijk om te onthouden maarja.

    NeverEnough schreef:
    Ik ga even wat mensen toevoegen als vriend..
    Serieus ik snap er niet veel van :/
    Ik heb een naam aangemaakt ben tot chapter 5 in het eerste boek, maar het volgende hoofdstuk daarvan zit nog op slot. Ik vroeg me ook af wanneer je die vragenlijst krijgt waarbij je tot een groep wordt toegelaten want ik ben nu nog niks ;d.

    Nou mijn naam is iig; NightBronze12021.
    Als misschien wat mensen uitleg kunnen geven wt ik nu moet doen zou dat handig zijn (A)


    Sommige hoofdstukken blijven locked als je alle secrets niet onthuld. Ik zal ff kijken naar chap 5 :p ik heb m al uit. Nu moet ik wachten op boek 2, maar die komt wss pas in december uit -.-'

    Ah. H5.
    Heb je alles gekocht?
    Je bent ook verplicht een dier te kopen. Als je dat niet doet, dan kun je niet verder haha.

    Oh en btw heb je de lijst al gevonden? Met benodigdheden?

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 17:40 ]