• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    er is n iet zoveel aan, alleen het sorteren keek ik erg naar uit. Nu ben ik gesorteerd een kijk ik er eigenlijk niet meer naar...

    "Huffelpuf!xD"

    Mm, duelling is nu ook open. Saai.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jezus, het duurt nu echt freaking lang. Ik bedoel, zet dat geen vaste releasedatum erbij ofzo, want nu is iedereen ongeduldig. En eigenlijk heb ik er ook geen zin meer in.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    weetje, ik was probably 1 van de eerste belgen die hun kon inschrijven, rond juni/juli 2011. Het is nu bijna 2012 en ik heb NOG GEEN mail gehad! :( echt erg

    Hoe kan ik me registreren? Ik zie nergens een pagina waar dat kan...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hoe kan ik me registreren? Ik zie nergens een pagina waar dat kan...

    Je kan je nog niet registreren alleen de bèta's kunnen er nog op en er moet nog veel aan worden gepast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Een vraagje, hoe the fuck kom ik binnen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Minnesota schreef:
    (...)
    Je kan je nog niet registreren alleen de bèta's kunnen er nog op en er moet nog veel aan worden gepast.


    Oh okie, wanneer kan dat wel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Minnesota schreef:
    (...)
    Je kan je nog niet registreren alleen de bèta's kunnen er nog op en er moet nog veel aan worden gepast.


    Wat vervelend :S Waarom zetten ze die site dan online? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh okie, wanneer kan dat wel?

    Dat is nog niet bekend (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    hij staat momenteel nog on. voor de beta's ze willen er gewoon voor zorgen dat wanneer hij officieel online gaat elk foutje is opgelost.
    en dat het vermogen ook snel kan spelen. (dat de site niet langzaam gaatw erken omdat er veel man op zit.)
    zo hij is nog niet egt online. online zeg maar.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Jammer dat het zo lang duurt, ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de site! :)


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. ♥

    Ik ben Beta en ik weet niet of dat de bedoeling is maar ik zit aan het einde van het eerste boek en kan niet over gaan naar het volgende? Kan iemand me helpen? aub
    Alvast bedankt !!
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    Ik ben Beta en ik weet niet of dat de bedoeling is maar ik zit aan het einde van het eerste boek en kan niet over gaan naar het volgende? Kan iemand me helpen? aub
    Alvast bedankt !!
    S.


    Het tweede boek is als het goed is nog niet geactiveerd.;)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Fabdragon schreef:
    (...)

    Het tweede boek is als het goed is nog niet geactiveerd.;)

    Aahaaa okii ik dacht dat ik iets verkeerds gedaan had ofzo ^^
    Bedankt
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things