• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Jessiiicaa schreef:
    Ah. H5.
    Heb je alles gekocht?
    Je bent ook verplicht een dier te kopen. Als je dat niet doet, dan kun je niet verder haha.

    Oh en btw heb je de lijst al gevonden? Met benodigdheden?


    ;o nee geen van alle. Maar ik snap nu iig hoe je een beetje verder moet, dankje :D.

    De lijst ligt heel tricky verborgen, helemaal aan het begin van het hoofdstuk.



    1x inzoomen is voldoende.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Sommige hoofdstukken blijven locked als je alle secrets niet onthuld. Ik zal ff kijken naar chap 5 :p ik heb m al uit. Nu moet ik wachten op boek 2, maar die komt wss pas in december uit -.-'


    Ik moet ook wachten op boek 2... moeten we serieus tot december wachten? o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Jaa cool :D ik heet - even zoeken xd - MidnightDragon16346
    Echto nmogelijk om te onthouden maarja.


    Hé, we hebben dezelfde avatar!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jessiiicaa schreef:
    De lijst ligt heel tricky verborgen, helemaal aan het begin van het hoofdstuk.



    1x inzoomen is voldoende.


    Jáa dankje! :D ik ben nu alles aan het kopen.

    Mijn toverstok:
    Lente: 26cm
    Hout: Es
    Kern: Eenhoorn
    Flexibiliteit: Vrij buigbaar.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:11 ]

    ;o Slytherin niet verwacht..

    NeverEnough schreef:
    ;o Slytherin niet verwacht..


    ik dacht dat ik een ravenclaw ging zijn en ik ben een gryffindor (: maar ik wou ook liever een gryffindor zijn dus ik ben er best wel blij mee. Wat wou jij liever zijn dan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hé, we hebben dezelfde avatar!


    Oeh nice:D dan hebben we dezelfde kat gekocht hihi(a)

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik moet ook wachten op boek 2... moeten we serieus tot december wachten? o.O


    Ja, ik heb ff op internet rondgespeurd. Ergens zeiden ze dat het pas eind 2012 was. Weer ergens anders december 2012 (oftewijl het eind van het jaar haha) en weer ergens anders pas vólgend jaar. Ik ga uit van december.
    Maar Omg.. weet je hoe lang dat nog duuurt? o.O

    Frodo schreef:
    (...)

    ik dacht dat ik een ravenclaw ging zijn en ik ben een gryffindor (: maar ik wou ook liever een gryffindor zijn dus ik ben er best wel blij mee. Wat wou jij liever zijn dan?


    Een Gryffindor..
    Maar ach,

    Ik faal echt in die potions maken.. :/

    Ik wilde Gryffindor en ben ook Gryffindor.

    Jaa potions sucks enorm. Ik bak er niks van :p

    Blegh ik krijg die mail maar niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jessiiicaa schreef:
    Ik wilde Gryffindor en ben ook Gryffindor.

    Jaa potions sucks enorm. Ik bak er niks van :p


    Haha ik ben juist goed in potions, maar ik vind dat ook leuk :)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."