• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh nog even wachten dus (; en krijg je echt een afdeling toegewezen? Dat is zo ontzettend.. waaauuw!
    Ik wou echt dat ik nu al mocht, ik zit ieder uur op mijn hotmail te kijken of ik nog geen mail heb gekregen ;D


    ik zelf kreeg hem redelijk snel, binnen vijf minuten. (probeer je Junk-box eens? misschien is eht als reclame daar in gegooid.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    ik zelf kreeg hem redelijk snel, binnen vijf minuten. (probeer je Junk-box eens? misschien is eht als reclame daar in gegooid.)


    Daar staat 'ie niet.. want mijn andere mail van Pottermore stond ook gewoon in mijn inbox. En CarrotNiall moest ook eventjes wachten op haar mail. Dus ik hoop maar dat hij gewoon komt...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Daar staat 'ie niet.. want mijn andere mail van Pottermore stond ook gewoon in mijn inbox. En CarrotNiall moest ook eventjes wachten op haar mail. Dus ik hoop maar dat hij gewoon komt...
    '
    Ik heb die van mij ook nog niet hoor
    maar zal vast nog wel even duren, tot die tijd kijk ik gewoon mee met mijn zus
    maar alleen boek 1 is open en daar zijn we al door heen xD


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)'
    Ik heb die van mij ook nog niet hoor
    maar zal vast nog wel even duren, tot die tijd kijk ik gewoon mee met mijn zus
    maar alleen boek 1 is open en daar zijn we al door heen xD


    Tot vandaag had ik nog nooit gehoord van Pottermore :X wat gebeurd er als je klaar bent met het 1e boek? Moet je dan wachten op het 2e? En ga je echt helemaal door alles wat er ook gebeurd is in de boeken/films?

    Veeeel vragen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Tot vandaag had ik nog nooit gehoord van Pottermore :X wat gebeurd er als je klaar bent met het 1e boek? Moet je dan wachten op het 2e? En ga je echt helemaal door alles wat er ook gebeurd is in de boeken/films?

    Veeeel vragen


    eehm je moet dan wachten tot boek 2 open is, maar je kan dan wel toverdranken en spreuken enzo gaan oefenen. Ik wacht nou echt al zoooo lang tot ik me kon registeren dus YAY ik kon me registreren bleeh nog meer wachten.. eehm je gaat door alle hoofdstukken van het boek en je word dus in een eigen huis ingedeeld en krijgt een eigen toverstof enzo, best wel cool :)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    eehm je moet dan wachten tot boek 2 open is, maar je kan dan wel toverdranken en spreuken enzo gaan oefenen. Ik wacht nou echt al zoooo lang tot ik me kon registeren dus YAY ik kon me registreren bleeh nog meer wachten.. eehm je gaat door alle hoofdstukken van het boek en je word dus in een eigen huis ingedeeld en krijgt een eigen toverstof enzo, best wel cool :)


    Aaaargh, nu wil ik NOG liever kunnen beginnen! Kan je ook je eigen personage uitwerken of krijg je er één toegewezen? En zie je dan door het spel heen andere personages rondlopen van andere mensen, bijvoorbeeld: dat ik jou ineens in Zweinstein zie lopen ofzo.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Aaaargh, nu wil ik NOG liever kunnen beginnen! Kan je ook je eigen personage uitwerken of krijg je er één toegewezen? En zie je dan door het spel heen andere personages rondlopen van andere mensen, bijvoorbeeld: dat ik jou ineens in Zweinstein zie lopen ofzo.


    Je loopt niet door zweinstein, het is geen spel x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Je loopt niet door zweinstein, het is geen spel x]


    Ik snap het eigenlijk nog niet echt ;D ik zal het wel zien als ik binnen mag.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uhh.. doe ik iets verkeerd of kan je zelf geen username kiezen? (behalve dan van dat lijstje..)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    MariTom schreef:
    Uhh.. doe ik iets verkeerd of kan je zelf geen username kiezen? (behalve dan van dat lijstje..)


    Nee doe je het juist goed ;)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik heb me geregisteerd, nu wachten op een mailtje wanneer ik on mag komen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heet MidnightDragon16346 en zit in Gryffindor.

    Lisaaavv schreef:
    ik heb me geregistreerd maar ik kan niet inloggen,ik krijg dit:
    Due to high levels of demand, we are currently restricting access to Pottermore. Please come back and try again later.


    Ja dat had ik ook, moet je gewoon ff wachten. Ik probeerde het sochtends, savonds lukte het wel.

    Ik heet btw StoneNox106 en ik zit in Slytherin. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind die namen wel cool eigenijk haha :p