• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 13:48 ]

    Midna schreef:
    Was ik bezig met een drankje ;D verliep de tijd ;D -ik wist niet dat dat kon tijdens et maken..-

    en POEF site kapoet xd.

    Had ik ook een keer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nvm

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 21:42 ]


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    Uhm vraagje^^
    Is er iemand die op Pottermore al kan? zoja ik heb een probleem, Ik zit nog steeds in hoofdstuk 5 moment 1 en ik kom er niet uit iemand een idee hoe het wel kan??
    thx ^^


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    Uhm vraagje^^
    Is er iemand die op Pottermore al kan? zoja ik heb een probleem, Ik zit nog steeds in hoofdstuk 5 moment 1 en ik kom er niet uit iemand een idee hoe het wel kan??
    thx ^^

    Heb je jouwn shopping list al?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    Heb je jouwn shopping list al?

    Nops en ik vind hem ook nergens? :(


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    je moet normaal gezien inzoomen op de grond of een aantal kleren klikken dan stappen die mensen opzij en zie je hem daar liggen!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Wanneer kon je er ook al weer in als je geen mail had gehad?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Neela schreef:
    je moet normaal gezien inzoomen op de grond of een aantal kleren klikken dan stappen die mensen opzij en zie je hem daar liggen!

    Hmm vind het niet, tussen welke mensen eigenlijk ze staan allemaal in groepjes xD


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    (...)
    Hmm vind het niet, tussen welke mensen eigenlijk ze staan allemaal in groepjes xD

    uhm in het midden van het beeld zie je een grijs persoon met ook een punthoed iets voor hem rechts statat er nog een maar jah verder op zie je een donkere vierkant wat dus de ingang is.

    Maarjah normaal gesprokken hoor je gewoon dubbel te klikken voorbij de zwarte schaduw en dan hoor je al in te zoomen

    Tell me if you understand or not :$


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    uhm in het midden van het beeld zie je een grijs persoon met ook een punthoed iets voor hem rechts statat er nog een maar jah verder op zie je een donkere vierkant wat dus de ingang is.

    Maarjah normaal gesprokken hoor je gewoon dubbel te klikken voorbij de zwarte schaduw en dan hoor je al in te zoomen

    Tell me if you understand or not :$

    Uhmm ghihi nee niet echt, ik heb wel op die ene met zijn punthoed geklikt en dus kreeg ik de uitleg van de kleren maar meer ook niet


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    ik probeer me aan te melden op pottermore, alleen kan dat niet want hij zegt dat registratie voor pottermore snel start, weet iemand misschien hoe snel, snel is??


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Scissorhands schreef:
    ik probeer me aan te melden op pottermore, alleen kan dat niet want hij zegt dat registratie voor pottermore snel start, weet iemand misschien hoe snel, snel is??

    Ik weet niet precies wanneer, maar als het goed is ergens in oktober :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik weet niet precies wanneer, maar als het goed is ergens in oktober :W.


    oke thanks!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik ben onlangs begonnen een drankje te brouwen, die 90 minuten wachttijd had. Van tevoren wist ik dit niet, anders zou ik waarschijnlijk nooit begonnen zijn. Ik ben verder gegaan met het "lezen" en toen ik terugkwam bij het brouwen, zei de site niets over dat ik klaar was, maar moest ik gewoon overnieuw begonnen. Na een tijdje mopperen heb ik dat gedaan, maar nog steeds is hij niet klaar. Wel staat er in het menu dat het mijn aandacht nodig heeft. Omdat ik wel verder wilde brouwen, heb ik nog een ketel gekocht, maar het blijkt dat je er maar één tegelijk kunt gebruik. Iemand tips? Want dit verpest het wel een beetje.


    Our perspective only changes when we change our position.

    QueenMe schreef:
    Ik ben onlangs begonnen een drankje te brouwen, die 90 minuten wachttijd had. Van tevoren wist ik dit niet, anders zou ik waarschijnlijk nooit begonnen zijn. Ik ben verder gegaan met het "lezen" en toen ik terugkwam bij het brouwen, zei de site niets over dat ik klaar was, maar moest ik gewoon overnieuw begonnen. Na een tijdje mopperen heb ik dat gedaan, maar nog steeds is hij niet klaar. Wel staat er in het menu dat het mijn aandacht nodig heeft. Omdat ik wel verder wilde brouwen, heb ik nog een ketel gekocht, maar het blijkt dat je er maar één tegelijk kunt gebruik. Iemand tips? Want dit verpest het wel een beetje.

    Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Ik was zo'n ding aan het brouwen, en er stond 'Come back later.' Dus ik ga gewoon verder naar Spells. En toen ik zag dat 'ie klaar zou zijn, ging ik terug. Dus ik klik erop, en dan moet ik hem opnieuw brouwen. En nu weet ik niet hoe ik erbij moet komen (no_chears).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.