• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Storytime schreef:
    (...)
    Door bepaalde acties word de kans aanzienlijk vergroot. Je kiest er ook niet voor om anorexia te krijgen,dat overkomt je ook.


    Dat is zeker waar. Maar je kan ook blij zijn met jezelf. Ik weet dat het makkelijk klinkt. Maar anorexia komt volgens mij alleen maar voor uit onzekerheid.


    26 - 02 - '16

    Ik lees een paar pro ana verhalen ZONDER WAARSCHUWING en om eerlijk te zijn voel ik me steeds onzekerder..


    Intersectional feminist

    lytherclaw schreef:
    Ik lees een paar pro ana verhalen ZONDER WAARSCHUWING en om eerlijk te zijn voel ik me steeds onzekerder..


    Dan zou ik je aanraden om ze niet meer te lezen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat ik dan ook niet snap is dat die pro-ana verhalen allemaal in de top staan.
    Dat er zoveel mensen zijn die het blijkbaar interessant vinden om depressieve verhalen te lezen over meiden die zich zo uitmergelen en naar de verdoemenis helpen. Sorry, maar ik snap dat gewoon niet. (:

    Verder ben ik het wel oneens met de stelling.
    Want als je het niet wil lezen, doe je dat gewoon niet.


    Tell me about it, stud.

    Octavia schreef:
    Eigenlijk wel maar ik heb er geen last van.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    lytherclaw schreef:
    Ik lees een paar pro ana verhalen ZONDER WAARSCHUWING en om eerlijk te zijn voel ik me steeds onzekerder..

    Daarom lees ik die dingen niet. It gets into my mind.
    Vind wel dat ze moeten waarschuwen. Heb zelf ook 16+ in mijn titel staan, nou als mensen dan nog niet zien dat het om bepaalde zaken te doen is, zijn ze blind D:


    No growth of the heart is ever a waste

    oneens, iedereen mag toch zelf weten wat die wil lezen of schrijven? o.0
    de 1 wil hp lezen, de ander JB, de ander Pro ana enz. dus laat het!


    Nobody is perfect! <3

    Toyfriendx schreef:
    Wat ik dan ook niet snap is dat die pro-ana verhalen allemaal in de top staan.
    Dat er zoveel mensen zijn die het blijkbaar interessant vinden om depressieve verhalen te lezen over meiden die zich zo uitmergelen en naar de verdoemenis helpen. Sorry, maar ik snap dat gewoon niet. (:

    Verder ben ik het wel oneens met de stelling.
    Want als je het niet wil lezen, doe je dat gewoon niet.


    Ik ben het met dat bovenste eens ;D


    26 - 02 - '16

    JenniBieber schreef:
    oneens, iedereen mag toch zelf weten wat die wil lezen of schrijven? o.0
    de 1 wil hp lezen, de ander JB, de ander Pro ana enz. dus laat het!


    Ik ben het helemaal met je eens.


    I feel guilty after every bite I take.

    Die mensen over justin bieber en one direction moeten daar niiet over praten.
    De stelling gaat daarniet over.
    En ik ben het ermee eens, er zijn teveel van maar mij vallen ze daar niet mee lastig.


    Believe, Dare To Dream and Never Say Never<3

    Ik lees zelf heel veel pro ana, Ik heb vroeger ook anorexia gehad.
    Ik wilde weten wat mensen die het niet hebben gehad er allemaal van dachten. Ze hebben het aardig goed van hoe het gaat. Maar in werklijkheid, het is veel erger! Het gaat allemaal niet zo snel. En ik krijg door die pro ana story's geen behoefte aan afvallen, maar juist het tegenovergestelde. Ik ga altijd eten als ik een pro ana aan het lezen ben. Daardoor sterk ik nu aan. Pro ana is in mijn ogen juist beter voor me. Het kan natuurlijk zijn dat mensen er afvalneigingen van krijgen, maar dan moeten ze het ook niet gaan lezen en zogauw ze daar achterkomen moeten ze gewoon stoppen. Ik ben nu zelf ook begonnen er eentje te gaan opzetten. Heb hem alleen nog niet geactiveerd. Ik zet er wel een waarschuwing bij. Want als ik een paar opmerkingen hier lees zie ik dat niet iedereen een eetbui krijgt zoals ik. Ik vind zelf ook wel dat je er niet zo zeer last van kan hebben. Want bijvoorbeeld al die JB, one direction en al die andere fanfiction waar ik niets van wil weten, storen mij ook niet. Ook al lees ik ze niet. Want je kan zelf kiezen of je iets gaat lezen. Je leest toch ook niet de hele bieb uit omdat je een pasje hebt? Waarom dan wel al die pro ana als het op je scherm komt tegen je zin in? DAn scrol je ervan weg. Of je legt desnoods iets over je scherm als je het niet eens wil zien. Maar ga dan niet hier klagen. Want ik klaag ook niet over fanfiction of zoiets! Laat iedereen gewoon lezen en schrijven wat diegene wil!


    There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge

    ja en te veel Bdsm en sex verhalen maar daar hoor je niemand over klagen


    dat zijn geen verhalen die mensen gevaarlijke dingen te laten doen..Als je door pro-ana verhalen gaat lijnen is het niet goed en dat is denk ik wat ze met deze stelling bedoelen..


    What by Zeus' beard is going on????

    je ziet het wel vaak, maar het stoort me niet. & eigenlijk is het geen goede stelling, van one direction zijn er opeens ook heel veel story's, & van die alex gaskarth, je moet toch zelf kiezen wat je schrijft of leest?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:05 ]


    Save me from myself.

    @aberforth

    Pro Ana story's zijn verhalen over (vaak meisjes) die in de loop van het verhaal een eetstoornis krijgen. Anorexia. Vaak loopt het goed af. Maar soms ook niet...


    There's a story behind every person. There's a reason why they're the way they are. Think about that before you judge

    Oneens, nooit gezien


    =