• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Salander schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    Hier ben ik het ook mee eens.


    Queer zijn is gewoon alles

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)

    Salander zei op 24 aug 2011 - 0:01:

    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.

    Heleaal wwaar.


    Proud to be part of a fandom

    Volgende dagstelling:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet :W


    26 - 02 - '16

    MrsLovett schreef:
    Oneens, op een paar verhalen, die duidelijk waarschuwen, na zie je er niks van.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Er zijn ook veel JB, 1D, HP, Twilight, +16.. verhalen, en aangezien er waarschuwingen bij de pro-ana verhalen staan, vind ik het niet zo erg.

    Ieder ding dat iets met pro-ana te maken heeft is er 1 teveel.. anorexia is een ziekte en dat soort dingen moet je nooit promoten. Je gaat mensen toch ook niet aanmoedigen om AIDS te krijgen?

    Oneens.
    Ik vind dat quizlet wel kan varieeren in de verhalen.
    Dat gebeurde toen ook met seks en bdsm een tijdje terug,
    achja, het moet er zijn he die verhalen.

    oneens er zijn niet veel verhalen over en ik heb er geen last van want ze zeggen niet tegen ons dat Pro-Ana goed is enzo. dus oneens


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Eens, en daarbij is een pro-ana hype vele malen ongezonder dan de andere bij verkeerde invloeden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hellgirl1417 schreef:
    Ieder ding dat iets met pro-ana te maken heeft is er 1 teveel.. anorexia is een ziekte en dat soort dingen moet je nooit promoten. Je gaat mensen toch ook niet aanmoedigen om AIDS te krijgen?

    Ze moedigen ook niet aan. Ik heb een verhaal geschreven over kanker, moedig ik nu mensen aan om kanker te krijgen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ze moedigen ook niet aan. Ik heb een verhaal geschreven over kanker, moedig ik nu mensen aan om kanker te krijgen?

    Wow sorry maar dat vind ik best wel een falende/domme opmerking. :') Je kunt er nieteens voor kiezen om "maar eens te beginnen kanker te krijgen". Dat overkomt je zomaar.. :W


    ars moriendi

    Penguin schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Meddows schreef:
    (...)
    Wow sorry maar dat vind ik best wel een falende/domme opmerking. :') Je kunt er nieteens voor kiezen om "maar eens te beginnen kanker te krijgen". Dat overkomt je zomaar.. :W

    Door bepaalde acties word de kans aanzienlijk vergroot. Je kiest er ook niet voor om anorexia te krijgen,dat overkomt je ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meddows schreef:
    (...)
    Wow sorry maar dat vind ik best wel een falende/domme opmerking. :') Je kunt er nieteens voor kiezen om "maar eens te beginnen kanker te krijgen". Dat overkomt je zomaar.. :W


    +1


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!