• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Oneens,
    zo kan ik ook beginnen, teveel Tokio hotel, teveel Justin bieber, Teveel Draco Malfoy.. so what ^^ lekker veel keuze..
    Pro-ana verhalen zijn trouwens erg interessant en aandacht geven aan zulk soort onderwerp is ook wel eens goed.


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Ploinky schreef:
    Oneens,
    zo kan ik ook beginnen, teveel Tokio hotel, teveel Justin bieber, Teveel Draco Malfoy.. so what ^^ lekker veel keuze..
    Pro-ana verhalen zijn trouwens erg interessant en aandacht geven aan zulk soort onderwerp is ook wel eens goed.


    You can't not look cool with a crossbow.

    De verhalen die er zijn, geven het duidelijk aan en ik lees er ook verhalen over maar ze zetten niet aan tot het doen ervan. Btw, plaatjes kom je niet echt tegen of profielen dat ik weet


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zou kan je over alles zitten zeuren :Y) Oneens dus.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Tsja, zo kunnen we over alles gaan zeuren;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Veranderd. Oneens. "Zo kunnen we over alles gaan zeuren", daar ben ik het mee eens. (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 1:27 ]

    Oneens,
    maar veel te veel bieber zooi


    Upside down.

    ZAYNISMINE schreef:
    Even serieus, hoe kun je pro-ana met JB vergelijken (cat)


    Beide irritant? -srry dat moest er echt ff uit-:$


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Ploinky schreef:
    (...)

    Beide irritant? -srry dat moest er echt ff uit-:$


    Waarom is Pro Ana irritant? I mean, je ziet maar twee of die verhalen die echt aandacht krijgen hoor? ;'D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 2:58 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik let er niet op.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom is Pro Ana irritant? I mean, je ziet maar twee of die verhalen die echt aandacht krijgen hoor? ;'D


    K bedoel niet de verhalen, maar anorexia zelf.. Het is irritant als je het hebt -heb zelf ook eetstoornis gehad en vond et erg irritant-


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Je zal altijd wel ergens iets te veel van hebben, maar wat is het punt om erover te gaan klagen? Laat de mensen schrijven over wat ze willen en als je het niet leuk vindt, moet je het gewoon negeren (doe ik ook met de JB stories)
    Goed, er zijn jonge kinderen op deze site, maar denk nu maar niet dat die niet weten wat er allemaal loos is in de wereld. Ik ga ermee akkoord dat het wat minder "extreem" (als dat het juiste woord is) mag, maar we worden er toch dagelijks in het echte leven ook aan blootgesteld (kijk maar naar de sterren en daar word niks over geklaagd, ok wat roddels en blahblah)
    en anders als het alsnog te veel word voor bepaalde quizlet-leden, moet er maar een filter worden geïnstalleerd.
    (en dit bericht is niet aanvallend bedoeld of beledigend;) )

    oneens!


    I feel guilty after every bite I take.

    Ploinky schreef:
    (...)

    K bedoel niet de verhalen, maar anorexia zelf.. Het is irritant als je het hebt -heb zelf ook eetstoornis gehad en vond et erg irritant-


    Oh dat is waar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.