• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te veel pro-ana-materiaal op Quizlet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Salander schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    Daar ben ik het ook mee eens.
    Ik vind het eigenlijk best wel een beetje dubbel dat er nog wel stories van zijn maar ze niet meer in het topic mogen.
    En dat er triljoenen JB-stories zijn. Ik bedoel, hoeveel verhalen zijn er eigenlijk nog met de 'zelfbedachte personages' en zonder al dat beroemde gedoe. Ik wil niemand beledigen/aanvallen, maar ik vind het eigenlijk gewoon jammer.


    26 - 02 - '16

    MrsLovett schreef:
    Oneens, op een paar verhalen, die duidelijk waarschuwen, na zie je er niks van.


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    Wigglytuff schreef:
    (...)

    Daar ben ik het ook mee eens.
    Ik vind het eigenlijk best wel een beetje dubbel dat er nog wel stories van zijn maar ze niet meer in het topic mogen.
    En dat er triljoenen JB-stories zijn. Ik bedoel, hoeveel verhalen zijn er eigenlijk nog met de 'zelfbedachte personages' en zonder al dat beroemde gedoe. Ik wil niemand beledigen/aanvallen, maar ik vind het eigenlijk gewoon jammer.


    Er zijn nog mensen die wel gewoon zelf hun personages verzinnen en maken (hoi)
    Maar nee: Ze zijn er niet veel meer.
    Sorry, maar ik vind dat Fan-gedoe gewoon erg jammer.

    En {ro-Ana, tsjah. ik vind het niets, maar we kunnen er toch niet veel aan doen lijkt me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Er zijn nog mensen die wel gewoon zelf hun personages verzinnen en maken (hoi)
    Maar nee: Ze zijn er niet veel meer.
    Sorry, maar ik vind dat Fan-gedoe gewoon erg jammer.

    En {ro-Ana, tsjah. ik vind het niets, maar we kunnen er toch niet veel aan doen lijkt me.


    Precies hoe ik erover denk (:


    26 - 02 - '16

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Glameow schreef:
    Eigenlijk wel. Hier wordt (misschien onbewust, maar toch) veel geplaatst wat mensen toch kan aansporen tot pro-ana of ze erbij kan 'helpen'.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)


    Firm believer of all that is magic

    Glameow schreef:
    Eigenlijk wel. Hier wordt (misschien onbewust, maar toch) veel geplaatst wat mensen toch kan aansporen tot pro-ana of ze erbij kan 'helpen'.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 19:36 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Oneens.
    Er zijn maar een paar verhalen van en als je ze niet wil zien,
    klik je ze gewoon niet aan.
    Zo simpel is het. (:


    Tell me about it, stud.

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Videotape schreef:
    Eigenlijk wel, dit is tenslotte geen pro-ana site. (Overlaatst zag ik er ook nog iets van in de spotlight staan)

    Werkelijk? Dit is ook geen Justin Bieber site, of een 1D site, of een Twilight site, of een Harry Potter site en ook geen Tokio Hotel site.

    Salander schreef:
    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    en teveel twillight, harry potter, (etc.)

    Salander zei op 24 aug 2011 - 0:01:

    Er is teveel Justin Bieber materiaal op Quizlet.


    Helemaal mee eens.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Het klopt wel. Voor dit gedoe op Quizlet wist ik niet eens wat het was. Nu ben ik niet zo vreselijk onzeker over mijn lichaam. Maar ik kan wel begrijpen dat kinderen die te dik zijn zich hier in kunnen vinden. En als ze toch al bezig zijn met afvallen, dan kunnen ze die verhalen als tips zien. Dingen die ze kunnen gebruiken om er mee door te gaan. Ook al laten alle verhalen zien dat het door Anorexia/Pro-ana alleen maar slechter met je gaat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    First schreef:
    Eigenlijk wel maar ik heb er geen last van.


    Mee eens


    Queer zijn is gewoon alles