• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Fawkes schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit, is geheel aan jezelf, de ene zal een hele lap tekst schrijven, de ander kort en bondig.


    Ok. Dus dat maakt verder niet uit voor de beoordeling ofzo?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hmm..
    Ik twijfel. Doen of niet doen?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Temperate schreef:
    (...)

    Ok. Dus dat maakt verder niet uit voor de beoordeling ofzo?


    Nee, het draait gewoon om je motivatie, niet om hoe lang de tekst is. Als jij kort en bondig jezelf heel goed kan presenteren is dat net zo goed als iemand die er veel tekst voor nodig heeft.

    Oké, ik heb me opgeven, ook al word ik het niet, dan vond ik het sowieso wel leuk om me op te geven en wens ik de andere succes (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    Oké, ik heb me opgeven, ook al word ik het niet, dan vond ik het sowieso wel leuk om me op te geven en wens ik de andere succes (:

    Hetzelfde! (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Basilisk schreef:
    Oké, ik heb me opgeven, ook al word ik het niet, dan vond ik het sowieso wel leuk om me op te geven en wens ik de andere succes (:


    Same. Jij ook succes!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Darren schreef:
    Hmm..
    Ik twijfel. Doen of niet doen?

    gewoon doen ;P mischien word jij wel uitgekozen. en als je helemaal niet meedoet heb je ook geen kans dus proberen kan altijd

    ikzelf doe niet mee omdat ik nu met school geen tijd meer heb


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik waag het erop je weet nooit :P


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Aangemeld! Omgggg, op dit topic zat ik al een half jaar te wachten!

    Ik ga me niet opgeven (krul)
    Ik ben slecht in Spelling dus dat is niet handig ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Had ik net dat halve ding ingevuld, gaat mijn computer stoer doen zodat alles weg is (no_chears)

    Ik ga maar eens een poging wagen. Wie weet waar het op uitdraait xD.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Succes!
    Als je denkt dat je toch niet wordt gekozen: gewoon doen! Ik geloofde ook niet dat ik ging gekozen worden! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Verwacht alsjeblieft niet te veel ervan, het is veel kutter dan je denkt. Serieus, schat het niet leuker in dan je denkt. Want dan ben je zo afgeknapt.


    SLOAN.

    Ik heb het na lang twijfelen toch maar verzonden.
    Succes iedereen!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.