• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Ik zie wel wat eruit komt. :)

    Natuurlijk heb ik ook zo van dat had ik er ook op moeten zetten. =)

    Assassin schreef:
    En ik hoop dat de mods dit keer weer de inschrijvingen nakijken en niet de beta's, kwam vorige keer niet veel goeds van. (:

    Tell me ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Tell me ;'P


    Wist je dat niet? Heel veel vriendinnetjes die ineens beta werden maar geen hol van grammatica of Nederlandse spelling snapte. Eentje kon haar dictee niet eens op school.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    En ik hoop dat de mods dit keer weer de inschrijvingen nakijken en niet de beta's, kwam vorige keer niet veel goeds van. (:


    alsof de mods compleet eerlijk zijn, en nu is er een hele andere crew dus niet meteen met vooroordelen komen (:

    Fawkes schreef:
    (...)

    alsof de mods compleet eerlijk zijn, en nu is er een hele andere crew dus niet meteen met vooroordelen komen (:


    Nah das waar, de mods zijn bijna net zo erg. (joehoe)
    Ik denk eigenlijk niet dat het vooroordelen zijn, alhoewel dat altijd gezegt word maar toch altijd de vriendjes gekozen worden. Hmm...
    Nouja, mooie kans om te bewijzen dat het niet zo is!


    Your make-up is terrible

    na nadenken, nee, toch maar niet. (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 16:42 ]


    o

    Ik wil wel eens proberen, ik vind verbeteren leuk haha(nerd)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ga proberen ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nah das waar, de mods zijn bijna net zo erg. (joehoe)
    Ik denk eigenlijk niet dat het vooroordelen zijn, alhoewel dat altijd gezegt word maar toch altijd de vriendjes gekozen worden. Hmm...
    Nouja, mooie kans om te bewijzen dat het niet zo is!


    Ik zou het niet weten, de ken mensen hier wel van het forum, maar vriendjes is een groot woord, de mensen die ik voornamelijk ken zijn of al mod, of al bemiddelaar dus daar valt al weinig aan te doen xD
    De laatste die neemt niet eens de moeite mee te doen dus wat dat betreft kan ik wel zeggen dat ik compleet neutraal sta, maar dat is alleen voor mezelf, kan dat niet zeggen over een ander:Y)

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ik zou het niet weten, de ken mensen hier wel van het forum, maar vriendjes is een groot woord, de mensen die ik voornamelijk ken zijn of al mod, of al bemiddelaar dus daar valt al weinig aan te doen xD
    De laatste die neemt niet eens de moeite mee te doen dus wat dat betreft kan ik wel zeggen dat ik compleet neutraal sta, maar dat is alleen voor mezelf, kan dat niet zeggen over een ander:Y)


    Ja dat is waar.
    Zien we dan nog wel denk ik dan maar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wist je dat niet? Heel veel vriendinnetjes die ineens beta werden maar geen hol van grammatica of Nederlandse spelling snapte. Eentje kon haar dictee niet eens op school.


    Ik heb eigenlijk geen idee wie je bedoelt? En ik kende helemaal niemand van de hele bèta-crew, dus ik snap het eigenlijk ook niet helemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen dan..

    Maar ze zullen door de mods én door de bèta's gekozen worden, dus maak je geen zorgen. (:

    Dursley schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk geen idee wie je bedoelt? En ik kende helemaal niemand van de hele bèta-crew, dus ik snap het eigenlijk ook niet helemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen dan..

    Maar ze zullen door de mods én door de bèta's gekozen worden, dus maak je geen zorgen. (:


    Die heette Stijltang toen geloof ik?
    Het was volgens mij ook niet voor iedereen hoor, maar wel voor een aantal, dat was zeker. De mods hebben later ook gezegt dat het niet meer zo zou gaan.


    Your make-up is terrible

    Misschien een domme vraag, maar hoelang moeten je antwoorden op die vragen ongeveer zijn? Of hoelang zijn die van jullie?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ach ;D heb toch niks beters te doen. -gaat broodje maken en daarna invullen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Temperate schreef:
    Misschien een domme vraag, maar hoelang moeten je antwoorden op die vragen ongeveer zijn? Of hoelang zijn die van jullie?


    Dat maakt niet uit, is geheel aan jezelf, de ene zal een hele lap tekst schrijven, de ander kort en bondig.