• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Ik ga een poging wagen. :Y)

    Dursley schreef:
    (...)

    Ehm, volgens mij zou dat wel handig zijn! We hebben er al een paar bèta's ertussen zitten die ook wel goed in Engels zijn, maar eentje meer kan nooit kwaad! Dus ik denk dat dat wel handig zou zijn, al weet ik niet wat mijn mede-bèta's zeggen. Ik zeg dus: gewoon invullen! :'D


    Verdomme! Als ik dat eerder had geweten had ik dat er bij gezet.:'D
    Ik ben 1/4 Amerikaans en ben nogal wat gewend Engels te praten omdat mijn familie daar nog woont.(cat)


    everything, in time

    Dursley schreef:
    (...)

    Ehm, volgens mij zou dat wel handig zijn! We hebben er al een paar bèta's ertussen zitten die ook wel goed in Engels zijn, maar eentje meer kan nooit kwaad! Dus ik denk dat dat wel handig zou zijn, al weet ik niet wat mijn mede-bèta's zeggen. Ik zeg dus: gewoon invullen! :'D

    Als ik dat had geweten -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    *zo blij dat ze dat er bij heeft gezet*
    Ik spreek en schrijf elke dag Engels. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wel jammer dat ik volgende week woensdag op kamp ben en pas kan kijken op donderdag avond. :S

    Billusion schreef:
    Wel jammer dat ik volgende week woensdag op kamp ben en pas kan kijken op donderdag avond. :S
    Het inschrijven duurt ongeveer 2/3 weken i.v.m. vakantie ;)


    Life is hard and then we die

    We hoeven niet perse bèta's te hebben voor Engelse stukken, zoveel verhalen worden er niet ingezonden die Engels zijn, dus het maakt niet uit of je dat er wel of niet bij zet, het zal ook geen invloed hebben of je daarom wel of niet gekozen zou worden ;)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het inschrijven duurt ongeveer 2/3 weken i.v.m. vakantie ;)


    Oh, zeker over heen gelezen. Dank je. =D

    Fawkes schreef:
    We hoeven niet perse bèta's te hebben voor Engelse stukken, zoveel verhalen worden er niet ingezonden die Engels zijn, dus het maakt niet uit of je dat er wel of niet bij zet, het zal ook geen invloed hebben of je daarom wel of niet gekozen zou worden ;)



    Ruin my happiness, Dominique, why not?(joehoe) XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Veel succes iedereen!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Billusion schreef:
    (...)

    Oh, zeker over heen gelezen. Dank je. =D
    Haha, nee, het staat er niet :P Dus ik dacht, ik zeg het even.


    Life is hard and then we die

    Escritura schreef:
    (...)


    Ruin my happiness, Dominique, why not?(joehoe) XD


    Omdat ik daar goed in ben (joehoe)
    Nee, maar t is meer om te voorkomen dat mensen gaan denken dat we alleen maar gaan kijken wie er nederlands en engels kan. Er zal misschien een keer in de maand of zo een engels hoofdstuk ingestuurd worden, dus het is zeker geen noodzaak om engels te spreken

    Fawkes schreef:
    (...)

    Omdat ik daar goed in ben (joehoe)
    Nee, maar t is meer om te voorkomen dat mensen gaan denken dat we alleen maar gaan kijken wie er nederlands en engels kan. Er zal misschien een keer in de maand of zo een engels hoofdstuk ingestuurd worden, dus het is zeker geen noodzaak om engels te spreken


    XD Dat snap ik, :3 I was kidding.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil graag meedoen.
    Maar vanaf nu gaat school druk worden en dan beschik ik niet veel tijd.
    Ik denk erover na

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 14:01 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    Ik wil graag meedoen.
    Maar vanaf nu gaat school druk worden en dan beschik ik niet veel tijd.
    Ik denk erover na


    Goed nadenken, er gaat wel veel tijd in zitten,en het zou zonde zijn als je gekozen wordt en je moet afhaken.