• Ja, vandaag in de Tilburg Meeting, gingen we om de paar seconde naar de Claires waar we allerlei prul kochten en zodoende elkaars haar rood gingen spuiten en met van die vingerloze handschoentjes gingen rondlopen. Op gegevenmoment riepen we zo 'Scene/Emo meeting!' en ofcourse werd er Tokio Hotel opgezet.

    Nu kwamen we op het idee om een zogenaamde "Alto" meeting op te zetten.
    Wat houd dat in: Je kleed je in een bepaalde stijl, zoals "Baby Doll" "Scene" "Fairytale Princess" "Emo" "Gothic" "Skater", go on. "Cosplay", zou ook nog kunnen, zo lang je maar iets aparts uitbeeld. Die stijl is een overdrijving van je eigen stijl of een stijl die je altijd gewoon al eens uit had willen proberen. Dus het is niet dat het word van, en we spelen allemaal Emo, of zo. Maar je plaatst je eigen stijl in een hokje, als je dus van sierlijke en donkere kleding houdt, ben je die dag een Gothic, of heb je altijd al eens als een roze prinsesje rond willen lopen, ben je die dag een "Fairytale Princess", ofcourse meot de kleding wel denkbaar kunnen zijn. Je hoeft dus niet vanalles daar voor aan te schaffen. Kijk gewoon in je kledingkast of je eits toepasselijks kunt vinden. Ja, Maartje, ja Nore ik weet dat we zeiden specifiek Scene, maar ik betwijfel of er dan mensen komen. :'D
    Dat is toch Wannabe? Ja, oké, het is een beetje "Wannabe". Maar is het niet leuk om eens anders te zijn? je bekijkt de wereld van een ander punt en de wereld bekijkt jouw ook anders. Daarnaast kun je eens lekker weird doen. Be creative.
    Waarom zo'n Meeting? Vooral, het is ook eens leuks om iets anders te proberen. En iedere keer dezelfde meeting word ook saai.
    Waar is het precies? In Breda, we spreken af bij Bruna, omdat ik niks anders weet daar.
    Wanneer en hoe laat? 25 Sepetember. We verzamelen om half één en om één uur gaan we naar de stad. Hoe laat we naar huis gaan, hangt af van de mensen die komen.

    Wie komen er?
    -CountMeIn
    -Failhare
    -DarkReunion
    -Swagtastic
    -Beard
    -DancingDead
    -Pastrana
    -Georgeee
    -Nephthys

    25 September in Breda iedereen Agree?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    18 September?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    18 September?

    Dat moet ik nog even checken, laat het zo snel mogelijk weten (:
    Ik voel me nu echt zo'n datum verneuker :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kijk mensen. Als je het nou aan de eind van de maand doet kan ik ooooook (:
    of niet. Aaargh , laat ook maar D:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:01 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oh, fuck dan kan ik zelf niet D:


    Let it come and let it be

    25 September?


    Let it come and let it be

    Dan is er wel een kans dat ik kan.. Denk ik.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wat voor een dag is de 25e?
    Geen zin om te rekenen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    In Breda? Mij niet gezien.
    Sorry ik vind het een geweldig idee, maar als ik iemand van mijn nieuwe klas tegen kom kan ik het zeker schudden voor de rest van het schooljaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zaterdag.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Zaterdag.

    Oké, ik moet even kijken of we dan op de camping zijn, anders kan ik gewoon (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CountMeIn schreef:
    Zaterdag.


    Nee , zondag


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    (...)

    Nee , zondag

    Ook goed.


    Let it come and let it be

    Nog beter (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wanneer is het nou?:P


    Where words fail, music speaks

    Ik kan niet als het in Breda is (cat)