• Bij jou eruit op een doordeweekse schooldag?

    Ik zet mijn wekker om zeven uur en ga na de badkamer.
    Meestal zit mijn stiefbroer erin zodat meneer dom kan doen en tijd rekken en ik weer een halfuur kan wachten en haast heb.
    Als ik gedouchen heb smeer ik een cracker en ga me aankleden.
    Als ik dat gedaan heb wek ik mijn vader en smeer ik ook een cracker voor hem.
    Zet de werkspullen voor mijn stiefmoeder klaar (ontbijt doet ze zelf maar).
    Maak me nog even op en Rook nog een sigerat.
    Daarna stap ik bij mijn stiefbroer achterop de vespa zodat hij me na school kan brengen.

    En bij jou?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:12 ]

    Ik sta op, maak me klaar, ga eten en dan met de bus naar school.
    :W


    -

    Why do you even want to know?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sta op, doe mijn kleren aan en vertrek tevoet naar school


    comfort in c h a o s

    Ik sta op, maak me klaar, stap naar de tramhalte, neem natuurlijk de tram en voila

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:00 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Bij mij gaat de wekker om half 6.
    Opstaan en me aankleden etc.
    Dan naar onder om de hond uit te laten rond 6 uur.
    Daarna ontbijten en om half 7 op de fiets naar het trein station om naar school te gaan en rond kwart over 8 ben ik op school.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik word wakker, zombie for life. Douchen en ontbijten, tanden poetsen, opmaken, eten pakken en wegwezen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zet mijn wekker om half 7. Ik knip mijn licht aan zodat ik mijn ogen martel met het licht en meteen opsta. Ik kleed me aan, en ga naar de badkamer. Doe beetje mascare op, poets m'n tanden en sprint naar beneden. Maak ik brood klaar voor school, eet er 1 of 2 op. Maak wat drinken. Gooi de boeken in mijn tas trek mijn schoenen en en spring op mijn fiets om 10 over zeven om om 20 over bij de afgesproken plek te staan. En dan gezellig een uur fietsen (':


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zet mijn wekker naar gelang of ik mijn haar moet stijlen -7 uur of half 7- dan sta ik op, kleed ik me aan en ga naar beneden. Dan ga ik naar de badkamer, maak me klaar, en vertrek dan naar de bus.

    Ik heb 's ochtends geen tijd om te douchen en eten doe ik nooit 's ochtends. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik sta op , doe me haar, maak me tas klaar . doe make-up op . ga eten en ik ben weg :'D


    Shoganai i ne~

    Eerlijk, ik hoef niet te weten wat iedereen doet 's ochtends.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:00 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik sta op
    Doe mijn kleren aan, lenzen in, ontbijten. Tanden poetsen, haren kamen, make-uppen eten in tas doen en een kwartier naar school fietsen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    de wekker om kwart over 6, half 7 mijn bed uit, badkamer in, haar en makeup doen, eten en eten voor school maken,schoenen en jas aandoen, tas pakken, naar de bushalte fietsen, en met de bus naar school.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    als ik om 9 uur moet beginnen sta ik om half 7 op, badkamer, aankleden, eten, tandenpoetsen, make up, haar goed doen, mail checken en om half 8 naar het station fietsen en de trein naar Zwolle nemen om vervolgens in Zwolle de bus naar mijn school te nemen :]


    dream, dare, fly!

    op het middelbaar:
    ~ zeven uur op
    ~ aankleden
    ~ lenzen & make-up
    ~ haar
    ~ (soms)eten
    ~ half 8 fiets

    ja ik ben meestal binnen half uur klaar:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Oei dat is al zoo lang geleden xd
    Ik sta om 7 uur op (maar als ik iets moet nakijken of nog helemaal moet leren om half 7)
    Dab eet ik samen met mijn zus terwijl mijn moeder op de badkamer is.
    Dan gaat mijn zus op de badkamer en lig ik in de zetel nog wat naar spoed te kijken.
    Als mijn zus eraf is ga ik op de badkamer.
    Dan kijken we nog ff samen naar tv, stoppen ons eten in onze boekentas.
    En dan stappen we uiteindelijk naar school (behalve als onze boekentas superzwaar is of als het regend brengt onze moeder ons.