• Bij jou eruit op een doordeweekse schooldag?

    Ik zet mijn wekker om zeven uur en ga na de badkamer.
    Meestal zit mijn stiefbroer erin zodat meneer dom kan doen en tijd rekken en ik weer een halfuur kan wachten en haast heb.
    Als ik gedouchen heb smeer ik een cracker en ga me aankleden.
    Als ik dat gedaan heb wek ik mijn vader en smeer ik ook een cracker voor hem.
    Zet de werkspullen voor mijn stiefmoeder klaar (ontbijt doet ze zelf maar).
    Maak me nog even op en Rook nog een sigerat.
    Daarna stap ik bij mijn stiefbroer achterop de vespa zodat hij me na school kan brengen.

    En bij jou?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:12 ]

    Opstaan, aankleden, lenzen in, ontbijten en op de fiets naar school.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo'n lekkere ochtend altijd (:
    Ik sta op om zeven uur, ga douchen, kleed me aan om tien over zeven, ga om tien voor half acht mijn broodje maken voor school en eet iets als ontbijt en dan word ik met de taxi opgehaald (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zet mijn wekker om 7u, ga douchen, maak me helemaal klaar en vertrek naar school


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn moeder komt me rond half zeven wakker maken, dan kleed ik me aan en pak mijn tas in, ontbijt, doe mijn haar en make-up en heb nog tien tot vijftien minuten over om mijn mail te checken. Dan stap ik op de fiets naar de trein en loop ik vanaf het treinstation (twee haltes verder) naar school toe met mijn vrienden (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wekker om 6:15, sportkleding aandoen, wat drinken en een appel eten. Van 6:30 tot 7:00 hardlopen. Douchen, makeup, haar fohnen, haar stijlen/krullen, aankleden en dan naar school :Y)

    half 7 // kwart voor 7 bed uit, klaarmaken enzo, half 8 vertrekken. Als ik 1e uur moet beginnen dan.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wordt zowieso een half uur eerder dan nodig is, zodat ik als eerste op ben.
    Dan ga ik beneden de tafel dekken en ontbijten.
    Douchen (voor een jaar of 3 met muziek op)
    Aankleden
    Lenzen
    Make-up
    Me vervelen
    Naar school fietsen voor mijn stalker aankomt.


    Alis volat propriis

    Genius schreef:
    Ik sta op, maak me klaar, ga eten en dan met de bus fiets naar school.
    :W

    Ik word wakker van mijn wekker, maar blijf vervolgens net zo lang liggen tot ik bijna geen tijd meer heb. Dan was en kleed ik me snel aan, ren door het huis op zoek naar mijn boeken. Dan maak ik me op en eet ik snel een broodje. En dan poets ik mijn tanden en kom te laat op school. :'D

    opstaan, eten, klaarmaken, en vertrekken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn wekker gaat om kwart voor zeven, dan kan ik nog een half uur in mijn bed liggen.
    om kwart over zeven ga ik er uit, ik doe er een kwartier over om aan te kleden.
    om half acht ga ik naar beneden, dan heb ik 5 minuten om mijn brood te smeren voor school.
    en daar na heb ik een kwartier om mijn brood op te eten.
    om tien voor acht zit ik op de fiets, en dan ben ik om tien over acht op school.
    en dan heb ik nog een kwartier tot de lessen beginnen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik word wakker gemaakt door mijn mobiel..
    dan blijf ik nog een kwartiertje/half uurtje liggen tot het 7 uur is.
    dan ga ik me aankleden en naar beneden.
    dan heeft mijn moeder al een ontbijt gemaakt en mijn brood voor de dag^^
    na het ontbijt ga ik mijn tas inpakken en ga ik om kwart voor 8 weg

    dat is mijn ochtend


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    kwart voor 7 opstaan, aankleden, eten, haar doen en die shit, 20 voor 8 naar school. Op school wachten tot het half 9 is (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik sta op om kwart voor zeven en ga naar de badkamer. Maar me klaar en ga naar beneden om te eten. Ik eet en poets daarna mijn tanden. Om twintig na zeven vertrek ik naar de plaats waar ik afspreek met vriendinnen. Daarna fietsen we naar school, zodat we daar tegen 8 uur zijn. Om 10 na 8 begint school.


    Never run out of reasons to smile...

    Om 6 uur gaat mijn wekker. Dan blijf ik liggen. Om kwart over zes doet mijn moeder de kamer deur open en stuurt de hond mijn kamer op die me goedemorgen komt wensen.
    Dan om half zeven hoor ik mijn vader wakker worden en wacht ik totdat hij 5 minuten later de badkamer uit gaat. Dan kleed ik me om en ga ik mijn make-up doen. Dan ga ik naar beneden. Pak de lunch en het ontbijt dat alle twee voor mij in plastic zakjes zit. Stop ze in mijn tas. Zeg doei tegen me moeder en vertrek om 7 uur op de fiets omdat ik om kwart over 7 de bus moet hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."