• Bij jou eruit op een doordeweekse schooldag?

    Ik zet mijn wekker om zeven uur en ga na de badkamer.
    Meestal zit mijn stiefbroer erin zodat meneer dom kan doen en tijd rekken en ik weer een halfuur kan wachten en haast heb.
    Als ik gedouchen heb smeer ik een cracker en ga me aankleden.
    Als ik dat gedaan heb wek ik mijn vader en smeer ik ook een cracker voor hem.
    Zet de werkspullen voor mijn stiefmoeder klaar (ontbijt doet ze zelf maar).
    Maak me nog even op en Rook nog een sigerat.
    Daarna stap ik bij mijn stiefbroer achterop de vespa zodat hij me na school kan brengen.

    En bij jou?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:12 ]

    opstaan, aankleden & haar doen, ontbijten, opmaken, naar school ;D


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    opstaan, aankleden & haar doen, ontbijten, opmaken, naar school ;D

    ^dit hier ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik sta op om half acht/kwart voor acht, laat me bedienen door mijn huis~elf die me mijn kamerjas geeft en me mijn pantoffels aantrekt, loop naar beneden en ga zitten op mijn groenfluwelen troon.
    Vervolgens brengt de huis~elf me een versgebakken croissantje en vers sinaasappelsap, gevolgd door een bakje yoghurt.
    Ik ga heel rustig naar boven, poets mijn tanden en kleed me aan. Dan stap ik op mijn vuurflits en vlieg ik naar school.
    Onderweg moet ik natuurlijk uitwijken voor de paparazzi.


    Why do you wanna know??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon, zoals bij iedereen?
    Opstaan, wassen, omkleden, eten maken, gaan? :')


    ars moriendi

    7 uur: wekker gaat
    half 8: opstaan, snel aankleden en eten
    kwart voor 8: op de fiets
    Kan efficienter, dat opstaan, maarja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Om half zeven opstaan, eten opeten voor de tv, op de fiets naar de bushalte, anderhalf uur in de bus (thank God voor gratis krantjes & een hoop busvrienden- en kennissen) en me dan haasten om niet te laat te komen.
    Yay?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    .


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jij doet echt veel voor je naar school gaat. o.0
    Ik sta op tussen 7 uur en half 8, ik kleed me aan enzo, dan eet ik, maak ik mijn boekentas, en dan ben ik weg. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    sta op om 6u30
    douch me, doe kleren aan, eet en vertrek met de bus naar school

    Opstaan, eten, aankleden, make-up, tanden poetsen, schoenen aan, tas inpakken, jas aan, oprotten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn moeder maakt me om 7 uur wakker, meestal komt de kat dan mijn kamer binnen sjeezen om bij me te komen liggen. Dan zet ik wat muziek op en knuffel zo'n 10 minuten met de kat en daarna ga ik me aankleden en mijn make-up doen zodat ik om half 8 klaar ben. Dan ga ik naar beneden en drink ik wat thee, klets wat, knuffel wat met de andere beesties, luister nog naar wat muziek en dan rond 8 uur, 10 over 8 loop ik in 5 minuten naar school en klets daar tot half 9 met mijn vriendinnen om daarna naar de les te gaan (:


    Forever.

    Crystalflame schreef:
    Jij doet echt veel voor je naar school gaat. o.0
    Ik sta op tussen 7 uur en half 8, ik kleed me aan enzo, dan eet ik, maak ik mijn boekentas, en dan ben ik weg. (:


    Dat valt best mee.

    Ik zorg gewoon voor mijn gezin.

    Ik sta op, doe meteen kledij aan, ga eten, badkamer en de deur uit. ^-^


    Let the Night embrace you

    Jesssie schreef:
    Ik word wakker, zombie for life. Douchen en ontbijten, tanden poetsen, opmaken, eten pakken en wegwezen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik word ook als een zombie wakker, ligt eraan hoe laat ik moet beginnen. Dan ren ik het hele gebouw door om te zoeken waar ik mijn yoghurt heb liggen, met een schaaltje, schreeuw ondertussen naar alle leiding die ik tegenkom een niet-gemeend 'goeiemorgen'. Ga dan eindelijk eten en mijn brood voor de dag smeren (na nog een paar keer het gebouw doorrennen omdat ik alles kwijt ben). Daarna was ik alles wat ik gebruikt heb nog even snel af. Kleed me aan, poets ik mijn tanden, doe ik make-up op, draai ik snel even een shaggie en spring ik op de fiets om in 5 minuten naar school te crossen terwijl ik rook.
    Tas pak ik 's avonds al in.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:09 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'