• Bij jou eruit op een doordeweekse schooldag?

    Ik zet mijn wekker om zeven uur en ga na de badkamer.
    Meestal zit mijn stiefbroer erin zodat meneer dom kan doen en tijd rekken en ik weer een halfuur kan wachten en haast heb.
    Als ik gedouchen heb smeer ik een cracker en ga me aankleden.
    Als ik dat gedaan heb wek ik mijn vader en smeer ik ook een cracker voor hem.
    Zet de werkspullen voor mijn stiefmoeder klaar (ontbijt doet ze zelf maar).
    Maak me nog even op en Rook nog een sigerat.
    Daarna stap ik bij mijn stiefbroer achterop de vespa zodat hij me na school kan brengen.

    En bij jou?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:12 ]

    Ik zit nie meer op school, maar eh doe wel op mijn werkdag (A)

    Ik sta rond half 7 op, rook een peuk, drink koffie en dan kleed ik me om, laat mijn hond uit, daarna eet ik snel een broodje en pak mijn spullen en dan ga ik op de fiets naar mijn werk, en zo zien mijn ochtend eruit (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mn pa maakt me wakker om kwart over 6, om half 7 ga ik eruit. Dan maak ik me gezicht schoon met ijskoud water, anders word ik niet wakker. (: Ik kleed me aan, kam mn haren, maak me op, gooi m'n tas de trap af en volg zelf. Eet een boterham, poets mn tanden, geef me mama een kus en vertrek rond 7 uur op de fiets. (: Ik douch de dag van te voren, anders moet ik echt te vroeg me bed uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mijn wekker gaat om 6 uur, ik mep op de snooze knop, merk een halfuur later dat ik laat ben, spurt naar de badkamer, neem een douche, maak me klaar, fiets tot bij mijn vriendin en vertrek naar school.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Euh, nogal gehaast...


    Bad decisions make good stories.

    Van kwart na zes tot half zes gaat mijn wekker af.
    Tegen twintig voor zeven sta ik op en verdwijn ik in de badkamer
    Dan ga ik eten + was ik mijn bril/doe ik mijn lenzen in
    Dan ga ik terug de badkamer in (om mijn tanden te poetsen en mijn haar te kamen)
    Trek ik schoenen aan
    Vijfentwintig na zeven op weg naar de bus
    - Ja ik weet het, veel tijd maar ik ben 's ochtends echt heel erg traag


    Live life limitless.

    wekker zetten - 3 keer snoozen - opstaan om kwart voor 7 - douchen - eten - tanden poetsen - gevoerd worden naar mijn oma - vanaf daar met de fiets - aankomen op school - vervelen


    And in that moment, we were infinite.

    half 7 gaat de wekker, dan blijf ik liggen tot kwart over 7. Dan is het allemaal haasten. Tas inpakken, in de badkamer alles doen en aankleden en haar enzo. Dan fiets buiten zetten, eten pakken. Fietsen en dan te laat komen ^^

    Mijn wekker gaat om half 7 meestal val ik dan weer in slaap en word ik om 7 uur of later wakker en dan moet ik me verschrikkelijk haasten. Eerst zet ik muziek op, kleed ik me aan en dan smeer ik brood voor school en maak ik ontbijt, dat eet ik op terwijl ik m'n haar doe en dan poets ik m'n tanden en ga ik naar een vriendin toe en fietsen we samen naar school.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I'ts a secret.


    I love you Tim

    Ik word wakker, altijd rond 7 uur. Dan pak ik, als ik ga douchen, schone lingerie uit de kast, pak ik mijn badjas en ga naar de badkamer. Dan ga ik snel douchen, haren drogen, schone lingerie aan, badjas aan, naar boven, doe ik kleren aan. Ga ik naar beneden. Eet ik een beschuit en smeer eten voor school. Ga ik naar de badkamer om tanden te poetsen en doe ik volune mousse in mijn haar, dan doe ik makeup, pak mijn schooltas en ga naar school


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik sta om 7 uur op, loop naar beneden dan ga ik ontbijten. Vervolgens kleed ik me om in de keuken (I know heel ordinair), loop naar de badkamer die beneden is, poets mijn tanden, loop naar de wc toe en doe mijn behoefte. Dan loop ik weer terug naar de badkamer en doe mijn haar en make-up. Dan loop ik weer terug naar de keuken, kijk nog wat tv of ooit computer ik nog even en fiets rond kwart voor 8 aan.


    <3

    ik laat een wekker om kwart na 5 afgaan, blijf een kwartiertje liggen tot mijn andere wekker afgaat, dan strompel ik naar beneden, ontbijt (een kop ontbijtgranen), drink mijn koffie (zonder ben ik het meest grumpy mens ooit) dan weer naar boven, kleed me aan, doe vlug make-up en poets mijn tanden, om half zeven neem ik de bus richting geraardsbergen, om 4 voor zeven trein richting Gent, om kwart voor acht kom ik toe in Gent St Pieters, dan neem ik meestal de trein richting Eeklo van 8 u 1, om tien na acht ben ik dan in Gent Dampoort en dan is het een kwartiertje wandelen naar school. Op school snel ik dan naar mijn kluisje om een paar boeken te nemen voor de vakken waar ik die dag zin in heb. (mijn meest gebruikte smoes is, 'meneer/mevrouw, mijn boeken liggen nog thuis...', poef, geen les voor mij! :))

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 23:26 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat valt best mee.

    Ik zorg gewoon voor mijn gezin.


    Ja, dat bedoel ik net.
    Jij bent een kind van 13. Je ouders moeten voor jou zorgen, niet omgekeerd. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Opstaan


    Als ik nog tijd heb douchen, en anders aankleden en weggaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    heb wekker om om half 7 staan, dan muziek aan en rustig wakker worden. om kwart voor 7 naar de badkamer en klaarmaken. als ik gym heb gymtas inpakken en gewone tas mee naar onder. om 7 uur eten tot kwart over 7 dan schoenen aan doen, jas en tas van stoel pakken en te fiets naar vriendin en rond half 8 vertrekke te fiets naar school, en als het echt slecht weer is en we hebbe een auto geregeld te auto en das meestal dat om 5 voor 8.