• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hel schreef:
    (...)

    We houden er ook wel rekening mee dat iedereen het wil weten, daarom handelen de meeste mods(zo niet alle mods) de aanvragen ook allemaal achter elkaar af, en dat zijn er hoogstwaarschijnlijk inderdaad meer dan honderd, en zijn ze er ook langer mee bezig dan een of twee uurtjes.

    En we willen er ook de tijd voor nemen, ook vanwege de laatste keer dat er zoveel commentaar kwam over slechte mensen die gekozen waren, daar zit niemand meer op te wachten, daarom is er als maatregel een tweede ronde gekozen. En we moeten maar hopen dat we dit keer de users wel enigszins tevreden kunnen stellen. Natuurlijk zullen er wel mensen zijn die het er niet mee eens zijn, maar die zullen zich er ook bij neer moeten leggen.


    Tsja, je kan niet iedereen gelukkig maken.
    Ik weet niets over de vorige keer, want toen was ik afwezig van Quizlet. Maar het systeem dat jullie nu gebruiken lijkt me toch een goed systeem ookal duurd het dan wat langer.

    Anyway, ik wens de jou, je mede-bèta's en de moderators veel success met het beoordelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Basturdo schreef:
    (...)
    'Jaloezie'.


    Dat zal er ongetwijfeld ook tussen zitten ja..

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Tsja, je kan niet iedereen gelukkig maken.
    Ik weet niets over de vorige keer, want toen was ik afwezig van Quizlet. Maar het systeem dat jullie nu gebruiken lijkt me toch een goed systeem ookal duurd het dan wat langer.

    Anyway, ik wens de jou, je mede-bèta's en de moderators veel success met het beoordelen.


    Ik dank u vriendelijk, ik en de andere bèta's hoeven ons nu (gelukkig) nog alleen maar bezig te houden met de aanvragen, maar k verwacht dat wij binnen een paar dagen de klos zijn met de tweede ronde xD

    Hel schreef:
    (...)

    Ik dank u vriendelijk, ik en de andere bèta's hoeven ons nu (gelukkig) nog alleen maar bezig te houden met de aanvragen, maar k verwacht dat wij binnen een paar dagen de klos zijn met de tweede ronde xD


    (joehoe) Ben ik blij dat wij alleen het forumulier in moesten vullen. Hoewel ik daar ook een halfuur over deed.
    Anyway... Voordat je het zelf zegt; ja, ik ga nu stoppen met steeds antwoord geven en weer braaf schrijven. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Komt er dan eigenlijk ook een proefmaand als ze eenmaal beta zijn geworden?
    (testen of het niet voor het kleurtje of de extra's is)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Komt er dan eigenlijk ook een proefmaand als ze eenmaal beta zijn geworden?
    (testen of het niet voor het kleurtje of de extra's is)


    Degene die er voor het kleurtje zit zal gauw genoeg opvallen en eruit vliegen, om het maar zo bot te brengen (god ik begin mezelf ook al een takkewijf te vinden xD) Er zijn extra regels opgesteld waar iedere bèta zich aan moet houden, zowel de nieuwe als de oude, zoals een minimaal aantal aanvragen dat behandeld moet worden. En mochten er klachten zijn over een bèta, dan verzoek ik jullie namens iedereen van ons, om een PB naar een bèta of een mod te sturen zodat er iets aan gedaan kan worden.

    Hel schreef:
    (...)

    Degene die er voor het kleurtje zit zal gauw genoeg opvallen en eruit vliegen, om het maar zo bot te brengen (god ik begin mezelf ook al een takkewijf te vinden xD) Er zijn extra regels opgesteld waar iedere bèta zich aan moet houden, zowel de nieuwe als de oude, zoals een minimaal aantal aanvragen dat behandeld moet worden. En mochten er klachten zijn over een bèta, dan verzoek ik jullie namens iedereen van ons, om een PB naar een bèta of een mod te sturen zodat er iets aan gedaan kan worden.
    Oki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hel schreef:
    (...)

    Degene die er voor het kleurtje zit zal gauw genoeg opvallen en eruit vliegen, om het maar zo bot te brengen (god ik begin mezelf ook al een takkewijf te vinden xD) Er zijn extra regels opgesteld waar iedere bèta zich aan moet houden, zowel de nieuwe als de oude, zoals een minimaal aantal aanvragen dat behandeld moet worden. En mochten er klachten zijn over een bèta, dan verzoek ik jullie namens iedereen van ons, om een PB naar een bèta of een mod te sturen zodat er iets aan gedaan kan worden.


    Ik vind niet dat je klinkt als een takkewijf, maar het is gewoon erg logisch wat je nu zegt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je klinkt als een takkewijf, maar het is gewoon erg logisch wat je nu zegt.


    Nou, ik doelde eigenlijk op de meeste berichten in dit topic, kan me voorstellen dat sommige echt zoiets hebben van "Do, hou gewoon je muil dicht".

    Nee, maar het is niet alleen irritant voor de users als er iets mis gaat, ook voor ons. We moeten werken als een team, en daarbij is het ook de bedoeling dat iedereen ongeveer evenveel doet. Als er dus een nieuwe bèta is die denkt dat hij/zij minder kan gaan doen omdat de rest het wel oplost, dan is het niet meer dan logisch voor mij om diegene 'de deur' te wijzen, want dan kunnen we het ook helemaal zonder hem/haar.

    Hel schreef:
    (...)

    Nou, ik doelde eigenlijk op de meeste berichten in dit topic, kan me voorstellen dat sommige echt zoiets hebben van "Do, hou gewoon je muil dicht".

    Nee, maar het is niet alleen irritant voor de users als er iets mis gaat, ook voor ons. We moeten werken als een team, en daarbij is het ook de bedoeling dat iedereen ongeveer evenveel doet. Als er dus een nieuwe bèta is die denkt dat hij/zij minder kan gaan doen omdat de rest het wel oplost, dan is het niet meer dan logisch voor mij om diegene 'de deur' te wijzen, want dan kunnen we het ook helemaal zonder hem/haar.


    Oh haha zo. Nou, ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen. :x Ik zie alleen dat je waardevolle informatie geeft aan anderen die zeuren.

    Dat is ook gewoon heel logisch, aan zo iemand heb je niets, en je wilt natuurlijk wel iemand in je team opnemen die het versterkt en waar je iets aan hebt. Je zet je vertrouwen op iemand die je uitkiest en als ze dan helemaal niets blijken te doen, lijkt het me ook een teleurstelling voor jullie. Eigenlijk een grotere teleurstelling dan voor ons.


    Your make-up is terrible

    Hè hè! Ik ben klaar!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben benieuwd of die van mij al is bekeken. :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Hel schreef:
    (...)

    De mensen die door zijn na de tweede ronde krijgen een berichtje zodra alle mods, alle aanvragen hebben bekeken en beoordeeld. Diegene die een berichtje krijgen maken de opdracht, en aan de hand van die opdracht kiezen wij bèta's de nieuwe mensen. Er gaat gewoon tijd inzitten, en trust me, er zit wel weken aan voorbereiding in. Daarnaast kregen de mods en de bèta's ook nooit bericht wanneer ze een mailtje kregen dat ze gekozen waren, dat kreeg iedereen tegelijkertijd te horen. Vandaar dat ik ga hameren dat iedereen iets meer geduld moet hebben. Wij willen ook niet weer te horen krijgen hoe slecht we wel niet gekozen hebben of dat het vriendjespolitiek was, of wat men nog verder kan verzinnen.


    Don't worry, dat wist ik al en vind ik begrijpelijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hel, you're totally right.
    En iedereen moet gewoon rustig wachten, hoe zenuwachtig ze ook zijn


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik bedenk me net dat ik ontzettend veel respect heb voor de mensen die alle aanmeldingen doorkijken en daaruit een voorselectie maken. Wij hoeven alleen maar te wachten. Stiekem is dat helemaal niet moeilijk, ook niet als je ontzettend nieuwsgierig bent naar de uitslag. (A)


    Felix