• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb totaal geen zenuwen. :P

    Ergens vind ik toch dat er een bericht hier moet komen dat de voorselectie is gemaakt, dan weten een heel deel mensen of ze wel dan niet gekozen zijn anders kan je zo blijven wachten. Je kan natuurlijk wel zeggen dat ze niks mogen laten blijken als ze in de voorselectie zitten;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ergens vind ik toch dat er een bericht hier moet komen dat de voorselectie is gemaakt, dan weten een heel deel mensen of ze wel dan niet gekozen zijn anders kan je zo blijven wachten. Je kan natuurlijk wel zeggen dat ze niks mogen laten blijken als ze in de voorselectie zitten;


    Alsof dat wel gebeurd, dan kan ik nu ook al vertellen dat er minstens 5 topics worden geopend met de titel "Ik ben door naar ronde 2!!!!!!"
    De mods zijn nog niet allemaal klaar met nakijken.

    Hel schreef:
    (...)

    Alsof dat wel gebeurd, dan kan ik nu ook al vertellen dat er minstens 5 topics worden geopend met de titel "Ik ben door naar ronde 2!!!!!!"
    De mods zijn nog niet allemaal klaar met nakijken.

    Toch zou dat wel het eerlijkst zijn tegenover de mensen die niet door zijn, dan hoeven ze niet meer te hopen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Toch zou dat wel het eerlijkst zijn tegenover de mensen die niet door zijn, dan hoeven ze niet meer te hopen.


    Eerlijk misschien, maar best onmogelijk.
    We moeten allemaal maar gewoon geduldig wachten en ons voorlopig met andere dingen bezig houden. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Eerlijk misschien, maar best onmogelijk.
    We moeten allemaal maar gewoon geduldig wachten en ons voorlopig met andere dingen bezig houden. :)

    Hoezo onmogelijk? Ze hoeven toch alleen maar even een update in de beginpost te zetten?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Toch zou dat wel het eerlijkst zijn tegenover de mensen die niet door zijn, dan hoeven ze niet meer te hopen.


    Toen ik gekozen werd als bèta kreeg ik ook niet eerder dan anderen te horen dat ik wel of niet door was, dat zagen we ook tegelijk met de rest in het topic. Als je wel wat hoort ben je door, hoor je niets dan ben je helaas niet door, zo moeilijk is het toch niet...

    Hel schreef:
    (...)

    Toen ik gekozen werd als bèta kreeg ik ook niet eerder dan anderen te horen dat ik wel of niet door was, dat zagen we ook tegelijk met de rest in het topic. Als je wel wat hoort ben je door, hoor je niets dan ben je helaas niet door, zo moeilijk is het toch niet...

    Het ding is dat we niet weten wannéér we iets moeten horen. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Het ding is dat we niet weten wannéér we iets moeten horen. (cat)


    Wat is daar het probleem aan...? Gewoon wachten en uiteindelijk zullen we wel iets horen hoor...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Weet je, toen ik me had opgegeven voor Betá was ik al bijna vergeten dat ik me had opgegeven omdat het zo lang duurde. :Y)


    SLOAN.

    Toen werd het in het topic geplaatst, en nu krijg je het toch te horen via PB? Dan kan er toch best in het topic geplaatst worden: "De PB's zijn verstuurd." of zo?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    iPotter schreef:
    (...)
    Het ding is dat we niet weten wannéér we iets moeten horen. (cat)


    Nee, MAAR DAT WETEN WIJ OOK NIET, dat zeg ik de hele tijd -_-'

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Wat is daar het probleem aan...? Gewoon wachten en uiteindelijk zullen we wel iets horen hoor...

    Er is geen probleem. Ik wil alleen even zeggen dat het begrijpelijk is dat mensen graag zouden hebben dat het wordt verteld als de pb's verzonden zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hel schreef:
    (...)

    Nee, MAAR DAT WETEN WIJ OOK NIET, dat zeg ik de hele tijd -_-'

    Rustig blijven, anders moet je ook nog eens straks naar het ziekenhuis met een hartaanval door alle stress hier op Q. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Rustig blijven, anders moet je ook nog eens straks naar het ziekenhuis met een hartaanval door alle stress hier op Q. (bat)


    Ach ja, het punt is dat van ons verwacht wordt om begrip te hebben voor alle wensen van iedere user hier, maar aan het eind van de rit wordt er ook weinig rekening gehouden met wat we zeggen. Niemand kreeg vooraf te horen wat er ging gebeuren, niet toen de bèta's gekozen werden, niet toen de mods gekozen werden. Heb gewoon een beetje geduld en deal with it. De mods die nu bezig zijn steken ook hun vrije tijd in alle aanmeldingen die er gedaan zijn, klein beetje meer waardering mag soms ook wat meer geuit worden.