• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geduld is een schone zaak, zoals ze altijd zeggen.


    Where words fail, music speaks

    Ben benieuwd. =)

    Ik zou wel willen :)
    Ik sta gemiddeld 8,5 voor Nederlands, dus beheersing... Ja, dat heb ik :)
    En mensen helpen doe ik zeer regelmatig. En ik kom ook veel op Quizlet.

    Kortom: Ik bied me aan xD


    Being fat is a terrible disease too...

    RiverFlows schreef:
    Ik zou wel willen :)
    Ik sta gemiddeld 8,5 voor Nederlands, dus beheersing... Ja, dat heb ik :)
    En mensen helpen doe ik zeer regelmatig. En ik kom ook veel op Quizlet.

    Kortom: Ik bied me aan xD

    Helaas ben je te laat, de inschrijvingen zijn gesloten. Misschien volgende keer beter. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    RiverFlows schreef:
    Ik zou wel willen :)
    Ik sta gemiddeld 8,5 voor Nederlands, dus beheersing... Ja, dat heb ik :)
    En mensen helpen doe ik zeer regelmatig. En ik kom ook veel op Quizlet.

    Kortom: Ik bied me aan xD


    Hoge cijfers staan niet altijd garant dat je ook echt goed bent, en als je regelmatig op Q was geweest had je ook geweten dat je een formulier had moeten invullen de afgelopen 2/3 weken (:

    volgende keer beter

    Hel schreef:
    (...)

    Hoge cijfers staan niet altijd garant dat je ook echt goed bent, en als je regelmatig op Q was geweest had je ook geweten dat je een formulier had moeten invullen de afgelopen 2/3 weken (:

    volgende keer beter

    Wel, in her defense. Ik heb nog nooit een modverkiezing gezien terwijl ik elke dag online ben. :-) maar ok

    Renegade schreef:
    (...)
    Wel, in her defense. Ik heb nog nooit een modverkiezing gezien terwijl ik elke dag online ben. :-) maar ok


    Misschien helpt het om bij forum index op nieuws te klikken en dan alles door te lezen wat er aan topics staat, want daar staat het echt.... -Niet bot bedoeld.-

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 11:11 ]

    Billusion schreef:
    (...)

    Misschien helpt het om bij forum index op nieuws te klikken en dan alles door te lezen wat er aan topics staat, want daar staat het echt.... -Niet bot bedoeld.-

    Mss, maar ik wil gewoon maar zeggen dat het kan dat je het niet ziet terwijl je toch vaak online bent (;

    Renegade schreef:
    (...)
    Mss, maar ik wil gewoon maar zeggen dat het kan dat je het niet ziet terwijl je toch vaak online bent (;
    Oeeeeh burn, maar je hebt wel een punt. iedereen zit ook altijd in de modtopic te reageren dan en ik zie dat ook echt nooit staan. Heb het een keer toevallig helemaal vanonder op de home zien staan vroeger.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Renegade schreef:
    (...)
    Wel, in her defense. Ik heb nog nooit een modverkiezing gezien terwijl ik elke dag online ben. :-) maar ok


    ze hadook nog de eerste post hellemaal kunnen lezen, dan had ze ook gezien dat de verkiezingen gesloten zijn en niet alleen de eerste regels lezen (:

    Hel schreef:
    (...)

    ze hadook nog de eerste post hellemaal kunnen lezen, dan had ze ook gezien dat de verkiezingen gesloten zijn en niet alleen de eerste regels lezen (:
    Daar gaat het hem nu even niet om. Het gaat om het feit dat iemand zei dat ze maar wat meer online moest zijn en het dan eerder had gezien en wij zeggen nu gewoon dat wij veel online zijn, maar die mod verkiezingen NOOIT op het forum zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Daar gaat het hem nu even niet om. Het gaat om het feit dat iemand zei dat ze maar wat meer online moest zijn en het dan eerder had gezien en wij zeggen nu gewoon dat wij veel online zijn, maar die mod verkiezingen NOOIT op het forum zien.


    Het feit blijft dat ze te laat is om zich in te schrijven. Daar zou geen groot drama van gemaakt worden.
    Over de modverkiezingen weet ik niet hoe dat zit. ik betwijfel dat je 24/7 online bent, en iedereen mist wel eens wat. Of misschien doen ze dat anders.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Het feit blijft dat ze te laat is om zich in te schrijven. Daar zou geen groot drama van gemaakt worden.
    Over de modverkiezingen weet ik niet hoe dat zit. ik betwijfel dat je 24/7 online bent, en iedereen mist wel eens wat. Of misschien doen ze dat anders.


    De laatste modverkiezingen stonden ook gewoon in het forum en had iedereen een week om het formulier in te vullen.

    Mijn punt is dat mensen gewoon amper/niet lezen wat er staat en nutteloze berichten gaat posten als het toch al te laat is.

    Gelukkig was ik op tijd met invullen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Als je even zoekt in het subforum nieuws, dat zijn niet zo heel veel pagina's, zal je zien dat alle modverkiezingen (en bemiddelaar en betareader verkiezingen) zijn aangekondigd via het forum, net als nu ^^