• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Die bestaan wel hoor. Of je zegt, Ik heb me aangemeld, succes iedereen!
    Je zegt niet van: Ik heb me aangemeld, maar ik wordt het toch niet.
    Maar ik kan me voorstellen dat er inderdaad niet veel te zeggen valt erover =P

    Maar van al die honderden mensen, moet je maar net geluk hebben. Er zullen altijd betere mensen blijven, die jullie hebben afgewezen. Die gedachte maakt je ook onzeker en het is gewoon een gebruik, de meeste mensen zeggen het als zelfspot.
          Ik heb me overigens niet aangemeld, want ik ga zéker fouten maken in mijn werk omdat mijn spelling gewoon op niets uitkomt.


    Let it come and let it be

    StoryBelle schreef:
    (...)

    -out-

    You're a show-off :'D

    Sorry, ik kan het niet helpen! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Feorge schreef:
    Iemand enig idee hoelang het nog duurt voordat alle inzendingen zijn nagekeken?


    wat staat er in de eerste post?

    Hel schreef:
    (...)

    wat staat er in de eerste post?
    \

    Daar staat niet duidelijk in wanneer de eerste ronde wordt afgesloten en wanneer de de PB's worden gestuurd. Dus ik dacht, ik vraag het hier even, mods of béta's kunnen me vast wel helpen (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Het staat er niet duidelijk in, omdat het niet duidelijk is.
    Ook niet voor de crew. We weten niet hoe snel iedereen is, want we hebben ook nog wel andere dingen te doen [:

    Krullebol schreef:
    Het staat er niet duidelijk in, omdat het niet duidelijk is.
    Ook niet voor de crew. We weten niet hoe snel iedereen is, want we hebben ook nog wel andere dingen te doen [:


    Oké, dankjewel, want ik snapte het niet helemaal. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:
    (...)\

    Daar staat niet duidelijk in wanneer de eerste ronde wordt afgesloten en wanneer de de PB's worden gestuurd. Dus ik dacht, ik vraag het hier even, mods of béta's kunnen me vast wel helpen (;


    Wanneer de PB's verstuurd worden wordt sowieso niet gemeld, dat merk je vanzelf, of niet. De eerste ronde is al afgesloten dat staat gewoon in de beginpost, verder staat er dat je ook moet rekenen op sowieso twee weken, dus ga daar ook maar gewoon vanuit, niemand weet wanneer de precieze datum is, net zoals altijd eigenlijk omdat Rutger de uiteindelijke nieuwe crewmembers online zet.
    Een klein beetje geduld dus (:

    Stiekem hadden jullie mij de voorbeeldtekst meoten laten schrijven, weten en gelijk dat er voldoende spelfouten in zitten :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Stiekem hadden jullie mij de voorbeeldtekst meoten laten schrijven, weten en gelijk dat er voldoende spelfouten in zitten :'D

    Door die tekst verslikte ik me in mijn koffie en verbrande ik mijn keel xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    FilmReel schreef:
    (...)
    Door die tekst verslikte ik me in mijn koffie en verbrande ik mijn keel xD


    Zijn er al beta-readers gekozen dan die de tekst mochten verbeteren? ;o


    The sun will rise and we will try again.

    Nee, nog niet iedereen is klaar. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    Nee, nog niet iedereen is klaar. [:


    Gelukkig, ik dacht al. (: Veel succes verder met nakijken!


    The sun will rise and we will try again.

    Thanks! Jullie succes met de zenuwen (;


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahaha thanks!


    The sun will rise and we will try again.

    Hoelang denken jullie nog dat het gaat duren?