• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik


    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 16:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 aug 2011 - 13:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben wel benieuwd eigenlijk (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Passerby schreef:
    Mogen wij eigenlijk ook al de voorselectie weten, want dat lijkt me ook wel spannend?


    Dat lijkt mij ook wel leuk om te weten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wanneer komt die uitslag nouu!!
    Ben ongeduldig XD
    Ik ben zoooooo benieuwd!


    26 - 02 - '16

    Het zal nog wel een week, misschien langer duren lijkt me. Er hebben zich zo te zien heel veel mensen opgegeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben benieuwd wie het worden (:


    26 - 02 - '16

    NurseJoy schreef:
    Het zal nog wel een week, misschien langer duren lijkt me. Er hebben zich zo te zien heel veel mensen opgegeven.


    En de inschrijving is nog steeds open.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gengar schreef:
    Ik ben benieuwd wie het worden (:

    Ik ook. Ik denk niet dat ik het zal zijn, maar stiekem hoop ik het wel heel erg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:
    (...)
    Ik ook. Ik denk niet dat ik het zal zijn, maar stiekem hoop ik het wel heel erg


    Same here,
    Maar niet geschoten is altijd mis toch? (:


    26 - 02 - '16

    Volgens mij, ik weet het niet zeker, was gezegt dat de voorselectie op het forum zou verschijnen. Dus ja. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Volgens mij, ik weet het niet zeker, was gezegt dat de voorselectie op het forum zou verschijnen. Dus ja. :)


    Echt? Dat wist ik niet :c


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, het gaat nog wel een tijdje duren. De inschrijving is nog steeds open, die blijft drie weken openstaan, als ik het mij goed herinner.
    Daarna komt de voorselectie, en degenen die daaruit komen doen mee in de tweede ronden. Als uit die tweede ronde de mensen zijn uitgehaald die het worden, wordt het direct bekendgemaakt. ^^
    Het duurt dit keer langer omdat het inschrijven langer is (i.v.m de vakantie) en er dit keer twee rondes zijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uneventful schreef:
    (...)

    Echt? Dat wist ik niet :c


    Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat het gezegd was. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Volgens mij, ik weet het niet zeker, was gezegt dat de voorselectie op het forum zou verschijnen. Dus ja. :)


    Nee deze komt niet online te staan, omdat mensen anders kunen gaan vragen waarom we de een verkozen hebben boven de ander, of we weer commentaar krijgen dat we 'slechtere mensen' hebben gekozen, vandaar dat we de lijst niet online zetten.

    nu blij -_-

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 17:49 ]

    Laserquest schreef:
    Ja, het gaat nog wel een tijdje duren. De inschrijving is nog steeds open, die blijft drie weken openstaan, als ik het mij goed herinner.
    Daarna komt de voorselectie, en degenen die daaruit komen doen mee in de tweede ronden. Als uit die tweede ronde de mensen zijn uitgehaald die het worden, wordt het direct bekendgemaakt. ^^
    Het duurt dit keer langer omdat het inschrijven langer is (i.v.m de vakantie) en er dit keer twee rondes zijn.
    Dus de voorselectie mogen we niet weten. Flauw.(huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Arcanine schreef:
    (...)

    Nee deze komt niet online te staan, omdat mensen andets kunnn gaan vragen waarom we een ander hebben verkozen boven die ene, of weer het commentaar dat de ene niet goed genoeg is. Dit willen we zoveel mogelijk voorkomen, dus de lijst met 30 mensen komt niet online


    Okay. ^^ Best begrijpelijk als je het zo zegt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.