• Echt man. Eerste schooldag en we krijgen al een schrijfopdracht voor Nederlands. Een zeer vreemde opdracht.

    We moeten een stoel zoeken die bij ons karakter past, zeggen waar hij gesitueerd is en wie er wel of niet op je stoel mag zitten. Dat alles moet je beargumenteren en in een heuse beschrijving gieten.

    Wtf?

    En nu is het aan jullie: wat voor een stoel ben jij?


    Only losers can act the way you do

    Haha omg o.o ik zou niet weten wat voor stoel ik ben o.o

    Zo'n stoel die je achteruit kan doen, lekker chillaxed. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    WTF. Echt. WTF. 8D
    En ik heb geen idee wat voor stoel ik zou zijn, lol 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die lekkere bureaustoel waar ik in draai als er een leuk moment is tijdens een film of een serie die ik kijk.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik denk zo'n kuipstoel. Die zijn echt awesome.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben een luxe zitstoel met verschillende standen waarop je hem kan zetten. Guido's en Guidette's mogen er niet op zitten. OLOLOL. Hij staan in het huis van Synyster Gates. HAHAHA.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volgens mij ben ik een stoel waar je op kan zitten?
    Weet ik veel wat voor stoel ik ben D: 1 die zacht is en flexibel D: eentje met wieltjes.. ik kan namelijk niet stilzitten..
    zou dan wel zow bureau stoel wezen.. of die rolstoelen op school die plastice.. rondjes draaien enzo xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WTF.

    Ik zou een deftige chique mooie stoel doen en dat komt alleen door mijn achternaam. Maar voor karakter zal ik 't niet weten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat een vage opdracht... ;o
    En ik ben gewoon een kruk op wieltjes omdat die cool zijn. ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oké, er staat een ding vast, welke stoel je ook bent, we kunnen allemaal wippen :Y).

    Maar effe serieus, ik zou niet weten wat voor stoel ik was/ben, ik vind het een nogal aparte opdracht :'D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:31 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Dumbledore schreef:
    Zo'n stoel die je achteruit kan doen, lekker chillaxed. _O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een ligstoel, omdat ik lui ben ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wie er op je stoel mag zitten... Vrij dubbelzinnig, niet waar. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben een stoel met een masage stand en een knopje zodat er een bediende komt of zo.


    Smile and live.

    ik zal er eens over nadenken..