• Echt man. Eerste schooldag en we krijgen al een schrijfopdracht voor Nederlands. Een zeer vreemde opdracht.

    We moeten een stoel zoeken die bij ons karakter past, zeggen waar hij gesitueerd is en wie er wel of niet op je stoel mag zitten. Dat alles moet je beargumenteren en in een heuse beschrijving gieten.

    Wtf?

    En nu is het aan jullie: wat voor een stoel ben jij?


    Only losers can act the way you do

    SCHOMMELSTOEL!:9~:9~:9~


    Let it come and let it be

    Ik ben een stevige stoel, die er niet super uitnodigend uitziet om er op neer te ploffen, aangezien ik me schuchter op stel. Verder is hij wel zacht en wanneer je er te hard op gaat zitten, breekt hij (of vallen er onderdelen uit). Alleen vriendelijke mensen mogen op mij gaan zitten, mits zij me respectvol behandelen. En ik heb een onopvallende kleur, een basic kleur zeg maar haha

    Best een makkelijke opdracht eigenlijk vind ik haha ;x

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:37 ]

    Een hele luie, grote, zachte sofastoel. Alleen mensen die heel moe zijn mogen er op zitten :3 Ik zorg ervoor dat mensen zich gemakkelijk, warm en veilig voelen <3


    Life is hard and then we die

    Alsof ik zoveel stoelen ken. -gayhand


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Whipple schreef:
    Ik ben een stevige stoel, die er niet super uitnodigend uitziet om er op neer te ploffen, aangezien ik me schuchter op stel. Verder is hij wel zacht en wanneer je er te hard op gaat zitten, breekt hij (of vallen er onderdelen uit). Alleen vriendelijke mensen mogen op mij gaan zitten, mits zij me respectvol behandelen. En ik heb een onopvallende kleur, een basic kleur zeg maar haha

    Best een makkelijke opdracht eigenlijk vind ik haha ;x
    Makkelijk misschien wel, maar behoorlijk vreemd.


    Only losers can act the way you do

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:43 ]


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Ik ben een krukkie (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben een makkelijke stoel, dat sowieso.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dumbledore schreef:
    Zo'n stoel die je achteruit kan doen, lekker chillaxed. _O_


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben een blok beton in stoelvorm met een hééérlijk kussentje erop. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben mijn eigen stoel. Anders zit ik de hele tijd aan konten van andere mensen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Geen idee. Wij werden vergeleken met tomaten: soms zitten er rotte plekken in.

    well, thanks


    Destroy what destroys you.

    Weirwood schreef:
    Ik ben een krukkie (no_chears)


    *Leest droog heel het topic door en schiet hier pas in de lach*

    Ik ben die oude tweedehands stoel die misschien niet mooi is maar wel lekker zit (joehoe) I'm comfortable!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dilemma schreef:
    Geen idee. Wij werden vergeleken met tomaten: soms zitten er rotte plekken in.

    well, thanks

    Iedereen is een tomaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat vind ik eigenlijk wel een hele originele opdracht :'D
    Ik denk dat ik de stoel zou zijn waar ik nu op zit. Oud en versleten, maar vrolijk en altijd trouw, hard en zal je nooit in de steek laten. En iedereen zit erop (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.