• Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
    Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
    En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
    Wij zo vlug weg!!!;d
    Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
    xDxD

    Genius schreef:
    Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.


    nee tuurlijk moet je dan niet stoer doen
    Maar zelf een leerkracht van ons lachte toen dat we dat vertelden!
    En zeker ook toen dat we vertelden dat ze doen alsof hun boekentas een gitaar is en dat ze daar dan zitten te zingen en gitaar te spelen!

    b114 schreef:
    (...)

    nee tuurlijk moet je dan niet stoer doen
    Maar zelf een leerkracht van ons lachte toen dat we dat vertelden!
    En zeker ook toen dat we vertelden dat ze doen alsof hun boekentas een gitaar is en dat ze daar dan zitten te zingen en gitaar te spelen!

    Ik heb respect voor ze.


    -

    Bandicoot schreef:
    Ze zullen wel wennen.
    Maar het feit dat ze erover gaan klagen vind ik wel apart... Dat doe je toch ook niet over het feit dat je te vaak van lokaal moet ruilen of dat je kluisje te klein is...
    Maar ik zou ze gewoon laten, als ik jou was...


    Dat doe ik ook zo lang dat ze mij niet beginnen uitschelden want der zei zo iemand van het eerstejaar tegen iemand van het tweede jaar! Dat haar broek lelijk was, het was gewoon een jeansbroek zoals alle andere?

    het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!


    What? Hoe kan een pauze nu te lang duren omfg faggots

    McTrusty schreef:
    (...)

    What? Hoe kan een pauze nu te lang duren omfg faggots


    Ik vraag mij ook af hoe een pauze te lang kan duren?!?
    Na dat we ongeveer 20 minuten hebben gegeten mogen we naar buiten en dan hebben we nog 30 minuten - 35 minuten pauze ongeveer!

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    comfort in c h a o s

    Haha ik zou het misschien wel doen maar er is gewoon geen plaats (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Genius schreef:
    Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CountMeIn schreef:
    Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    First schreef:
    Haha ik zou het misschien wel doen maar er is gewoon geen plaats (:


    xD Bij ons is er genoeg plaats!!! :)

    gewoon meedoen, kun je toch lachen 8D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    b114 schreef:
    (...)

    xD Bij ons is er genoeg plaats!!! :)

    Wij hebben ook een grote speelplaats maar die "grote" lopen gewoon in de weg.

    En ze moeten hun waarschijnlijk nog aanpassen aan het middelbaar.Ik moet dat ook nog altijd doen hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zie niet in wat daar erg aan is. Waarom zouden ze zich opeens heel volwassen moeten gedragen als ze op de middelbare school komen? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gajeel schreef:
    gewoon meedoen, kun je toch lachen 8D


    xD