• Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
    Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
    En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
    Wij zo vlug weg!!!;d
    Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
    xDxD

    -dies-

    Ik zou meedoen. (krul)


    ars moriendi

    Alles beter dan dat ze nu al hun leven vergooien met drank, alcohol, nicotine, drugs en zich kleden alsof ze rechtstreeks van internet zijn gedownload op de naam slet.


    your eyes are like stars in the night.

    OMG!!!.... Dan is het toch waar, eerstejaars worden met de jaar steeds kinderachtiger!! Omg, dat doe je al in groep 7 niet meer man!!

    Sympathy schreef:
    OMG!!!.... Dan is het toch waar, eerstejaars worden met de jaar steeds kinderachtiger!! Omg, dat doe je al in groep 7 niet meer man!!

    .. zegt het meisje van 13. :')


    ars moriendi

    Sympathy schreef:
    OMG!!!.... Dan is het toch waar, eerstejaars worden met de jaar steeds kinderachtiger!! Omg, dat doe je al in groep 7 niet meer man!!

    En hou oud mag jij dan wel niet meer zijn? Sorry hoor, maar als kind hoor je te spelen en als je daar dan te stoer voor voelt dan ben je het niet eens waard om van je zorgeloze jeugd te genieten.


    your eyes are like stars in the night.

    oh my god, dat deed ik zelfs niet :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het stiekem heel leuk om spelletjes te doen met mijn neefjes, vooral omdat ik heel veel van ze hou en ervan kan genieten als kinderen plezier hebben. Persoonlijk vind ik verstoppertje spelen veel leuker dan Hyves of Facebook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sympathy schreef:
    OMG!!!.... Dan is het toch waar, eerstejaars worden met de jaar steeds kinderachtiger!! Omg, dat doe je al in groep 7 niet meer man!!


    Serieus eerste jaars worden kinderachtiger?
    Daarom lopen die meiden van 13 al met geplamuurde gezichten, kleding die hun lichaam amper bedekt en hoge hakken en 's avonds lekker gaan 'chillen' met vrienden en al zuipen en dat soort dingen. Yeah right. Zulke meiden mogen een voorbeeld nemen aan de kinderen die nu nog verstoppertje o.i.d. gaan spelen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    (Be)lieve in (you)rself

    Oké misschien is het wel overdreven om het op school te doen. Maar ik vind het stiekem ook wel leuk om af en toe verstoppertje te spelen.
    Laatst zaten we ook met de hele judo (mensen van 13 tot 16) tikkertje te spelen.
    En op vrijdag doen wij ook soms overlopen (officieel een groep van 20 tot 50 waar iemand het van 30 aan de trainer vroeg want die vond het leuk) je word nooit te oud voor spelletjes.


    "Ignite, my love. Ignite."