• Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
    Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
    En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
    Wij zo vlug weg!!!;d
    Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
    xDxD

    Pauzes besteed je met leren voor cp's die je nog niet geleerd hebt, voedsel naar irritante mensen gooien en toekijken hoe je vrienden elkaar in elkaar slaan met boeken. Niet dat dat niet kinderachtig is hahaa.


    i put the fun in funeral

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    SmugFace schreef:
    Pauzes besteed je met leren voor cp's die je nog niet geleerd hebt, voedsel naar irritante mensen gooien en toekijken hoe je vrienden elkaar in elkaar slaan met boeken. Niet dat dat niet kinderachtig is hahaa.


    xD

    Bandicoot schreef:
    Ze zullen wel wennen.
    Maar het feit dat ze erover gaan klagen vind ik wel apart... Dat doe je toch ook niet over het feit dat je te vaak van lokaal moet ruilen of dat je kluisje te klein is...
    Maar ik zou ze gewoon laten, als ik jou was...

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    Dan is mijn zusje, die in de pauze eerder naar boven wilde om de stroom voor te zijn, nog niet eens zo erg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Genius schreef:
    Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    lol bij mijn school is het altijd druk op de trap dus begon zo een beginner te schreeuwen: loop door!
    niet te geloven-.-


    You can't not look cool with a crossbow.

    omg ='D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/

    b114 schreef:
    (...)

    Ik vraag mij ook af hoe een pauze te lang kan duren?!?
    Na dat we ongeveer 20 minuten hebben gegeten mogen we naar buiten en dan hebben we nog 30 minuten - 35 minuten pauze ongeveer!

    Hoe lange pauze hebben jullie dude. Wij krijgen een half uur middagpauze.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sja, eerstejaars zijn gewoon raar.


    Ex astris, sciencia

    Lol, ik ben een zesdeklasser en ik speel tikkertje in m'n tussenuren (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ze zich daarmee amuseren is dat toch goed ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Dan is mijn zusje, die in de pauze eerder naar boven wilde om de stroom voor te zijn, nog niet eens zo erg.

    Haha! Dat is de mentaliteit die je hebt in de periode voordat je pas ná de stroom naar boven wil. (x


    Felix

    Bij ons begonnen ze iets van star wars na te doen :'D Je had ze es moeten bezig zien met hun onzichtbare lasers en spectaculaire vechtmoves


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right