• Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
    Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
    En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
    Wij zo vlug weg!!!;d
    Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
    xDxD

    Genius schreef:
    Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.


    Alis volat propriis.

    Ik zou keihard gelachen hebben xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omg, ik zou juist een veel langere pauze willen hebben! Hoe lang hadden zij daar pauze dan? ;o


    “Love is a contradiction.”

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/

    Voetjes in de lucht zodat het niveau kan passeren.

    Langs de ene kant vind ik het wel grappig, maar langs de andere kant.. grow up. :'D
    Toen ik eerstejaars was, dan vond ik de middagpauze zelfs te kort en op die leeftijd had ons groepje al de hal geclaimd, tja, andere generatie hè? Zolang ze lol hebben is het anders voor mij wel goed, kunnen jullie ook nog eens goed lachen.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Stiekem zou ik meedoen;D.
    Nee, ik zou ze vaag aankijken en ze dan verder laten gaan. Kan je nog een beetje lachen ook. Ook vermaak voor jou(:


    Food.

    Failish schreef:
    Voetjes in de lucht zodat het niveau kan passeren.

    Langs de ene kant vind ik het wel grappig, maar langs de andere kant.. grow up. :'D
    Toen ik eerstejaars was, dan vond ik de middagpauze zelfs te kort en op die leeftijd had ons groepje al de hal geclaimd, tja, andere generatie hè? Zolang ze lol hebben is het anders voor mij wel goed, kunnen jullie ook nog eens goed lachen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha, wtf, dan zou ik ook raar gaan staan kijken idd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CountMeIn schreef:
    Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.


    They fell in love, didn't they?

    Dus? Dat doe ik ook zo vaak :]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Aaaaah vet! Ga ik ook een keer doen, kijken of ik heel 6VWO eraan krijg XD!


    Life is hard and then we die

    Ik speel altijd tikkertje in de kantine terwijl ik in de 5e klas zit lol.

    PUKKELxDING schreef:
    Aaaaah vet! Ga ik ook een keer doen, kijken of ik heel 6VWO eraan krijg XD!


    Haha okee, respect als je dat echt doet haha.

    Ach, laat ze toch. (krul)

    In het eerste middelbaar kon ik me ook nog wel eens amuseren met tikkertje, hoor. Op je twaalf jaar ben je nu eenmaal nog kind. En kinderen spelen spelletjes. (:

    Prodigy schreef:
    Ach, laat ze toch. (krul)

    In het eerste middelbaar kon ik me ook nog wel eens amuseren met tikkertje, hoor. Op je twaalf jaar ben je nu eenmaal nog kind. En kinderen spelen spelletjes. (:

    Gelukkig zijn er nog kinderen van 12. Ze kunnen beter nog tikkertje spelen dan zich als volwassenen gedragen, wat vele,te veel, doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall