• Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
    Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
    En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
    Wij zo vlug weg!!!;d
    Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
    xDxD

    CountMeIn schreef:
    Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.


    All I have in life, is my imagniation.

    Omg, dat is gewoon het stoerste wat ik ooit heb gehoord. En niet gemeen bedoelt maar als ik zo naar je bericht kijk lijkt het alsof jij ook een brugklasser ben. En dat je jezelf heel stoer vind. Ik bedoel, grow up? Misschien mag ik dan wel in de tweede zitten en mezelf opeens groter voelen dat weerhoud me niet om vrolijk mee te doen met ze.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    boeiend, ik kijk ook nog steeds Samson & Gert:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik zou ze echt vierkantig uit gaan lachen. & hier moeten ze dat echt niet gaan proberen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Leuk toch?
    Ik ben 18 en ik zou zo mee doen hoor..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het juist leuk dat die kinderen zich niets aantrekken van wat anderen vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CountMeIn schreef:
    Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CountMeIn schreef:
    Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    CountMeIn schreef:
    Dus? Als die kinderen zich vervelen, laat ze toch. If u don't like it, ignore it.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Penguin schreef:
    (...)
    Hoe lange pauze hebben jullie dude. Wij krijgen een half uur middagpauze.

    Ik heb 50 minuten (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is toch leuk(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je kunt zeggen wat je wilt, maar het klinkt wel heel gezellig (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het wel origineel. En ik vind dat ze lef hebben aangezien de meeste beginnende bruggers schrik hebben van de middelbare school. Ik mag ze wel:Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 21:21 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Uneventful schreef:
    Omg, dat is gewoon het stoerste wat ik ooit heb gehoord. En niet gemeen bedoelt maar als ik zo naar je bericht kijk lijkt het alsof jij ook een brugklasser ben. En dat je jezelf heel stoer vind. Ik bedoel, grow up? Misschien mag ik dan wel in de tweede zitten en mezelf opeens groter voelen dat weerhoud me niet om vrolijk mee te doen met ze.


    Don't try to get me down.

    Ik zou dat ook nog durven doen, en ik ben een zesdes.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California