• Vandaag zijn de eerstejaars gaan klagen bij een leerkracht dat het saai was tijdens de middagpauze en dat de middagpauze te lang duurt????!!!
    Dus wat hebben ze gedaan ze begon schippertje mag ik over varen en verstoppertje en nog andere spelletjes te spelen!
    En die leerkracht zei zo tegen mij en mijn vrienden, kom doe mee!?!
    Wij zo vlug weg!!!;d
    Het is toch niet meer de lagere school, het is de middelbare school!!!
    xDxD

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    AshKetchum schreef:
    Lol.


    Hope goes lost but never dies.

    Storytime schreef:
    (...)
    Gelukkig zijn er nog kinderen van 12. Ze kunnen beter nog tikkertje spelen dan zich als volwassenen gedragen, wat vele,te veel, doen.
    Agree, daar kan ik me zo aan ergeren.


    Life is hard and then we die

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH losers-_-


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/

    Eh ja, laat ze doen wat ze leuk vinden?

    Daar is toch niks ergs mee. Ik vind het best wel leuk dat ze het nog durven doen ook al zitten ze nu in het middelbaar. Ik loop in het labo ook nog vaak achter iemand met een spuitbuis water en ik zit op de unief. Zolang je maar je plezier er in hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij ons lopen ze ook de school te terroriseren. Het heeft iets grappigs, maar het is voornamelijk irritant. Vooral omdat je zelf ook ooit zo geweest bent, en dat nu gewoon niet meer mag doen.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Anitaaa schreef:
    Tikkertje is toch leuker hoor. -gayhand


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Omg
    das egt errrug dat doet mijn zusje van 6


    Tears don't mean you're losing

    Dan denk ik: sla jezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Moriarty schreef:
    oh god dat is best wel erg :/


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    So what, als zij dat leuk vinden laat ze, wij spelen toch ook nog verstoppertje tijdens de gym?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Genius schreef:
    Laat ze lekker, alsof je gelijk vet stoer moet zijn als je op de middelbare zit.


    Save me from myself.