• Dat vraag ik me af :')
    Op school waren we over stereotypes bezig en bij Nederland kwamen we meteen op klompen en blonde vlechtjes. -Sorry-
    Als jullie je een Belg voorstellen, hoe ziet die er dan uit? (:


    comfort in c h a o s

    Hale schreef:
    Serieus Ik kan niet met belgen omgaan.

    Ik ben twee keer in belgie geweest en krijg daar alleen maar commentaren om mijn huidskleur.

    Dat heb je niet enkel in België hoor. :8

    Goh, ik voel me zowat vernederd omdat de helft denkt dat Belgen dom zijn. Hallo, die Belgenmoppen zijn niet waar hoor! Trouwens, Over het algemeen zijn de Belgen slimmer, zo ook ons schoolsysteem bereidt ons voor op een intellectueler leven dan bij jullie in NL.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mensen zonder bijzondere kenmerken, die daarom maar dom genoemd worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Je vergat trouwens nog de kaas :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    Je vergat trouwens nog de kaas :Y)

    Die is ook genoemt ^^


    comfort in c h a o s

    Raar accent, ik had een keer een gesprek met iemand die Belg was en zij keek me dus de hele tijd dom aan als ik het over Harry Potter had.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale schreef:
    Serieus Ik kan niet met belgen omgaan.

    Ik ben twee keer in belgie geweest en krijg daar alleen maar commentaren om mijn huidskleur.

    Dat betekent niet dat alle Belgen zo zijn...
    Je bent er maar 2keer geweest en ik ben echt 100keer in Nederland geweest en krijg ook opmerkingen als Chinees naar mijn hoofd geslingerd en trek daar ook niet zo een conclusie uit.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 12:17 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat heb je niet enkel in België hoor. :8

    Goh, ik voel me zowat vernederd omdat de helft denkt dat Belgen dom zijn. Hallo, die Belgenmoppen zijn niet waar hoor! Trouwens, Over het algemeen zijn de Belgen slimmer, zo ook ons schoolsysteem bereidt ons voor op een intellectueler leven dan bij jullie in NL.


    dit is waar :Y)
    Ik heb twee jaar middelbaar in Nederland gedaan, en ben toen overgestapt op Belgisch onderwijs. End at is gewoon veel, veel beter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Austen schreef:
    (...)
    Die is ook genoemt ^^


    (Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Als domme mensjes met een grappig accent.


    I was an angel living in the garden of evil

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat heb je niet enkel in België hoor. :8

    Goh, ik voel me zowat vernederd omdat de helft denkt dat Belgen dom zijn. Hallo, die Belgenmoppen zijn niet waar hoor! Trouwens, Over het algemeen zijn de Belgen slimmer, zo ook ons schoolsysteem bereidt ons voor op een intellectueler leven dan bij jullie in NL.

    De schoolopleidingen in België zijn inderdaad beter.
    Of ja, bij ons zijn er redelijk veel Nederlanders op school en die zeggen dat tenminste.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Uneventful schreef:
    Raar accent, ik had een keer een gesprek met iemand die Belg was en zij keek me dus de hele tijd dom aan als ik het over Harry Potter had.

    Je weet toch dat JIJ voor een Belg ook een gek accent hebt? Waarschijnlijk zelfs voor iemand aan de andere kant van NL. Als ik een Brabander hoor tegenover iemand uit Groningen, hoor ik ook veel verschil.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je weet toch dat JIJ voor een Belg ook een gek accent hebt? Waarschijnlijk zelfs voor iemand aan de andere kant van NL. Als ik een Brabander hoor tegenover iemand uit Groningen, hoor ik ook veel verschil.


    Even over die accenten, ik heb er geen (yeah) En dan kijkt iedereen nu raar, maar de omgeving van Haarlem spreekt het door ons genoemde oorspronkelijke Nederlands. Dat betekend dus dat die mensen geen raar accent hebben _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind juist dat Nederlandsers een grappig accent hebben.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Litwick schreef:
    (...)

    Even over die accenten, ik heb er geen (yeah) En dan kijkt iedereen nu raar, maar de omgeving van Haarlem spreekt het door ons genoemde oorspronkelijke Nederlands. Dat betekend dus dat die mensen geen raar accent hebben _O_

    Dan, bij deze, heb ik het niet over jouw accent. :Y)

    Tjah, ik voel me gewoon aangesproken. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leafeon schreef:
    Gewoon als mensjes met een schattig accent.


    Behind the laughter it actually means something.