• Dat vraag ik me af :')
    Op school waren we over stereotypes bezig en bij Nederland kwamen we meteen op klompen en blonde vlechtjes. -Sorry-
    Als jullie je een Belg voorstellen, hoe ziet die er dan uit? (:


    comfort in c h a o s

    Ik vind juist wel dat ze schattig accent hebben, maar ik moet toegeven dat als ik er de hele tijd zou moeten wonen, ik gek zou worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze hebben een accent, wonen in een soort van nederland. ja apart gewoon, denk ik.


    Some angels have no wings.

    Scandal schreef:
    (...)
    Je weet toch dat JIJ voor een Belg ook een gek accent hebt? Waarschijnlijk zelfs voor iemand aan de andere kant van NL. Als ik een Brabander hoor tegenover iemand uit Groningen, hoor ik ook veel verschil.


    Dude dat weet ik, ze verstond me ook maar ze vroeg om mijn hobbies en toen ik zei 'Harry Potter' begon ze opeens heel snel te ratelen en dat was eng.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Weet ik veel, ik heb gelijk dat accent in mijn hoofd maar dat kan je niet zien :'D


    -

    Endure schreef:
    Klompen? Lol, oké..

    Als mensen die vreemde woorden gebruiken en een accent hebben waar ik me dood aan irriteer.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als allemaal Lambikjes :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar er zijn zoveel meisjes die niet dom zijn en wel belg dus ik ga hier niet neerzetten dat ze dom zijn, want mijn nichtje komt uit België. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Genius schreef:
    Weet ik veel, ik heb gelijk dat accent in mijn hoofd maar dat kan je niet zien :'D

    Als hele aardige mensen met zo'n super grappig accent waarbij ik in het begin gewoon niet serieus bij kan blijven


    Don't dream your life, but live your dream!

    Litwick schreef:
    (...)

    Even over die accenten, ik heb er geen (yeah) En dan kijkt iedereen nu raar, maar de omgeving van Haarlem spreekt het door ons genoemde oorspronkelijke Nederlands. Dat betekend dus dat die mensen geen raar accent hebben _O_

    Maar dan klinkt het voor ons Belgen wel of jullie raar spreken. Want wij spreken nog steeds anders.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dude dat weet ik, ze verstond me ook maar ze vroeg om mijn hobbies en toen ik zei 'Harry Potter' begon ze opeens heel snel te ratelen en dat was eng.

    Niet iedere Belg is eng. :Y)
    Ik weet dat ik en veel mensen uit mijn streek vrij snel praten. En als wij dan een (Belgische) Limburger horen, dat die ongelooflijk traag praten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet iedere Belg is eng. :Y)
    Ik weet dat ik en veel mensen uit mijn streek vrij snel praten. En als wij dan een (Belgische) Limburger horen, dat die ongelooflijk traag praten. =)


    Ach ja, join the club. Ik praat ook erg snel, met een HARDE g terwijl ik uit Noord Brabant kom. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ach ja, join the club. Ik praat ook erg snel, met een HARDE g terwijl ik uit Noord Brabant kom. :'D

    Dan is de zachte G misschien iets van het zuiden van Brabant? Anders moeten ze die liedjes grondig herzien. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankzij alle grappen over de Belgen zie ik ze soms als dom, maar dat is niet zo ghehe.

    Wat ik wel vind is dat Belgen luidruchtig zijn. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het best wel ... hoe zeg je dat? kansloos dat iedereen Belgen als domme mensen zien --'