• Dat vraag ik me af :')
    Op school waren we over stereotypes bezig en bij Nederland kwamen we meteen op klompen en blonde vlechtjes. -Sorry-
    Als jullie je een Belg voorstellen, hoe ziet die er dan uit? (:


    comfort in c h a o s

    aberforth schreef:
    ik ga uit dit topic voor ik begin over sommige kut nederlanders met hun vreselijke kinderachtige accent.

    Kindeachtig accent? Wtf? -__-


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Kindeachtig accent? Wtf? -__-

    ja, een volwassene klinkt als een klein kind, vind ik - & waarschijnlijk ook meerdere Belgen - maar de meesten zijn wel aardig. Ik haat gewoon hoe ze over Belgen praten, ik bedoel we spreken allemaal dezelfde taal & toch lijkt het alsof we elkaar totaal niet kunnen uitstaan. dat is toch stom. :3

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:01 ]


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    ja, een volwassene klinkt als een klein kind, vind ik - & waarschijnlijk ook meerdere Belgen - maar de meesten zijn wel aardig. Ik haat gewoon hoe ze over Belgen praten, ik bedoel we spreken allemaal dezelfde taal & toch lijkt het alsof we elkaar totaal niet kunnen uitstaan. dat is toch stom. :3


    Nou, we praten niet dezelfde taal. Blijkbaar doen we dat dus wel. xD
    En tja, dat is jou mening. Ik vind persoonlijk het accent van Belgen een beetje irritant.

    En ik zie Belgen altijd voor me als wat kleine, mollige mensen die veel friet eten en niet al te snugger zijn.
    (Ja, ik wéét dat dat natuurlijk niet echt waar is en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar dat is om een of andere reden nou eenmaal het beeld dat in me op komt als we het over Belgen hebben. Vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet.)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:25 ]

    Waarom al die haat? Als 3 Belgen zeggen dat je dom bent, zeggen alle Belgen dat dan?


    Owl you need is love.

    Ik zie Belgen als domme egoïstische mensen met een raar accent.-niet alle Belgen-

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 15:25 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Omdat de twee keer dat ik in belgie ben geweest ik opmerkingen kreeg als

    'Ik raak je niet aan anders krijg ik poep aan me handen' 'aap' en zo kan ik nog wel doorgaan.

    aberforth schreef:
    ik ga uit dit topic voor ik begin over sommige kut nederlanders met hun vreselijke kinderachtige accent.


    Euhm, luidruchtig, irritant, irritant accent, gierig, egoïstisch, arrogant en sommige vind ik gewoon compleet rond. Zo ervaar ik ze in het echte leven, op quizlet valt het wel mee. Soms.

    Een Quote uit het 'Hoe zien Belgen Nederlanders' topic.
    Jullie geven open jullie mening en wij wat is het probleem?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Wij zeggen klompen en vlechtjes en jullie zeggen dom en egoïstisch? D: -probeert dit niet persoonlijk te nemen-


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Wij zeggen klompen en vlechtjes en jullie zeggen dom en egoïstisch? D: -probeert dit niet persoonlijk te nemen-

    Nee, jullie noemen Nederlanders gierig, arrogant etc. Nou, like as if dat zo aardig is.


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Nee, jullie noemen Nederlanders gierig, arrogant etc. Nou, like as if dat zo aardig is.

    Niet iedereen noemt jullie zo. Ik verdedig Nederlanders altijd als er zo over gepraat wordt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sommige mensen voelen zich echt véél te snel aangesproken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Incubus schreef:
    (...)

    Nou, we praten niet dezelfde taal. Blijkbaar doen we dat dus wel. xD
    En tja, dat is jou mening. Ik vind persoonlijk het accent van Belgen een beetje irritant.

    En ik zie Belgen altijd voor me als wat kleine, mollige mensen die veel friet eten en niet al te snugger zijn.
    (Ja, ik wéét dat dat natuurlijk niet echt waar is en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar dat is om een of andere reden nou eenmaal het beeld dat in me op komt als we het over Belgen hebben. Vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet.)

    haha, ik bedoelde het niet zo, ik was gewoon even kwaad omdat iedereen opeens echt overdreef. Eigenlijk vind ik Nederlanders echt aardig. & ja, ik denk dat iedereen af en toe wel gierig is, right ?


    Save me from myself.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 16:27 ]

    Litwick schreef:
    (...)

    Even over die accenten, ik heb er geen (yeah) En dan kijkt iedereen nu raar, maar de omgeving van Haarlem spreekt het door ons genoemde oorspronkelijke Nederlands. Dat betekend dus dat die mensen geen raar accent hebben _O_

    Miss vind ik het juist raar als je geen accent hebt. Ik kom uit een klein kut plaatsje vlakbij delft vandaan, dus ik praat lekku plat; een soort mengeling tussen het Haags en het Rotterdams. Ik vind dat juist leuk om een idioot accent te hebben.
    Ik heb niet echt een voorstelling van uiterlijk van Belgen, een beetje zoals de Nederlanders, maar dan met een ander accent.
    Ik was btw een keer in België met school en toen hoorde van die hangjongeren praten en toen moest ik gwn lachu, srry voor de Belgen onder ons, want hangjongeren met een Belgisch accent is gwn grappig. T klinkt niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zie Belgen trouwens ook als slechte voetballers. (nerd)


    ars moriendi