• Dat vraag ik me af :')
    Op school waren we over stereotypes bezig en bij Nederland kwamen we meteen op klompen en blonde vlechtjes. -Sorry-
    Als jullie je een Belg voorstellen, hoe ziet die er dan uit? (:


    comfort in c h a o s

    Raikou schreef:
    Dankzij alle grappen over de Belgen zie ik ze soms als dom, maar dat is niet zo ghehe.

    Wat ik wel vind is dat Belgen luidruchtig zijn. (no_chears)

    Je weet toch dat die moppen ook omgekeerd kunnen? Ipv een Belg een Nederlander.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leafeon schreef:
    Gewoon als mensjes met een schattig accent :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Raikou schreef:
    Dankzij alle grappen over de Belgen zie ik ze soms als dom, maar dat is niet zo ghehe.

    Wat ik wel vind is dat Belgen luidruchtig zijn. (no_chears)

    Ik vind juist dat Nederlanders luidruchtig zijn, echt, ik irriteer me echt dood soms aan Nederlanders als we bv op vakantie zijn.

    Scandal schreef:
    (...)
    Je weet toch dat die moppen ook omgekeerd kunnen? Ipv een Belg een Nederlander.


    Ja dat weet ik, maar vroeger dacht ik altijd dat Belgen dom waren omdat dat in elk grapje gezegd werd. Nu weet ik wel beter hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet iedere Belg is eng. :Y)
    Ik weet dat ik en veel mensen uit mijn streek vrij snel praten. En als wij dan een (Belgische) Limburger horen, dat die ongelooflijk traag praten. =)

    Ohh ja daar gaan we weer
    Limburgers zijn traag -_-'
    maar ja, we zijn nu toch bezig over stereotypes
    en het is eigenlijk (eerlijkgezegt) wel waar


    Cool, neat, swell -Cry

    Broadcaster schreef:
    Idk? Als domme mensen?


    En bedankt.


    Olive

    Evaporate schreef:
    (...)
    Ik vind juist dat Nederlanders luidruchtig zijn, echt, ik irriteer me echt dood soms aan Nederlanders als we bv op vakantie zijn.


    Toen ik op vakantie was waren er allemaal van die luidruchtige Belgen. En toen ging ik later klagen bij een Belgische vriendin van me, en toen zei ze dat Belgen luidruchtig waren. (: Maar Nederlanders kunnen ook luidruchtig zijn, maar dit is gewoon hoe ik Belgen zie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raikou schreef:
    Dankzij alle grappen over de Belgen zie ik ze soms als dom, maar dat is niet zo ghehe.

    Wat ik wel vind is dat Belgen luidruchtig zijn. (no_chears)

    Echt, normaal waren de Nederlanders toch luidruchtiger? :'D
    Maar dat is voor iedereen anders :')


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Oublier schreef:
    (...)
    Ohh ja daar gaan we weer
    Limburgers zijn traag -_-'
    maar ja, we zijn nu toch bezig over stereotypes
    en het is eigenlijk (eerlijkgezegt) wel waar

    Ik bedoel het in mijn opzicht. Ik ben een snelle prater. Iemand uit West-vlaanderen praat ook traag naar mijn zin, maar bij Limburgers heb ik nog harder dat gevoel. Maar ook weer niet bij iedere Limburger hoor. Zoiets vind ik erg streekgebonden. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik bedoel het in mijn opzicht. Ik ben een snelle prater. Iemand uit West-vlaanderen praat ook traag naar mijn zin, maar bij Limburgers heb ik nog harder dat gevoel. Maar ook weer niet bij iedere Limburger hoor. Zoiets vind ik erg streekgebonden. =P

    Idd, bij iemand van hasselt ben je het begin van de zin vergeten voor hij bij het einde is -_-'

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:07 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan is de zachte G misschien iets van het zuiden van Brabant? Anders moeten ze die liedjes grondig herzien. x'D


    Nope mijn hele omgeving praat met de zachte g maar ze moeten die sws wel verbeteren. Net zoals new kids, wij zeggen heus niet bij alles wat we horen 'KUT'. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eigenlijk zie ik nou niet echt verschil tussen Nederlanders, Belgen of Fransen qua uiterlijk, dusja x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gewonen mensen ? o.o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Uneventful schreef:
    (...)

    Nope mijn hele omgeving praat met de zachte g maar ze moeten die sws wel verbeteren. Net zoals new kids, wij zeggen heus niet bij alles wat we horen 'KUT'. :'D

    Dus Guus Meeuwis heeft het verkeerd met zijn zachte G. x)
    New Kids is een rage, die hopelijk snel overgaat. Kleine gastjes die stoer proberen te doen, zeggen dat voortaan ook vaak. Terwijl het woord 'kut' op die manier eigenlijk nooit doorgedrongen was. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hier op quizlet merk ik eigenlijk nooit verschil tussen de Belgen en Nederlanders, alleen als ze de woorden zetel, proper enzo gebruiken. Ik vind ze wel grappig praten maar voor mij is het niet zo irritant omdat ik uit Brabant kom.


    Travel far enough, you'll meet yourself