• Ik heb toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Er zullen vijf rondes zijn, die maximaal drie weken duren. Een normale ronde duurt twee weken, als er uitstel is aangevraagd kan een ronde langer duren.
    Er zullen twintig mensen aan mijn wedstrijd mogen deelnemen en ik zoek nog twee of drie mensen die in de jury willen. Ik plaats de eerste opdracht wanneer ik genoeg deelnemers heb en genoeg juryleden.

    Uitstel kan alleen in de eerste week worden gevraagt en mag maximaal een week duren. Bij een ernstige gebeurtenis (bijvoorbeeld een ongeluk) mag je wel in de tweede week om uitstel vragen. Ook dan mag het niet meer dan een week duren.
    Geef trouwens even door wanneer je van naam ben gewisseld, anders is het voor de juryleden ontzettend verwarrend.

    Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,6


    3. BlueEyesGirl
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 6,5
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,7
    Gemiddelde: 6,6


    4. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2

    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6

    5. Atropos
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,4
    Opdracht 2 -> Uitgeschreven

    6. CutePuppy
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3

    7. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Gemmidelde: 7,6

    8. DarkSavior
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,4

    9. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2

    10. Annabeth
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 5,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 7,4


    11. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 2
    De opdracht: Schrijf een verhaal over een onmogelijke liefde. Dit mag over van alles gaan, maar probeer het origineel te houden. Het verhaal moet een gesloten einde hebben, maar het maakt niet uit of het goed of slecht is.
    Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.
    De schrijfvorm: Hij/zij vorm
    Woorden: 800 - 1000

    Inleverdatum: Maandag 24 oktober
    Succes!(Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:01 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    BleuEyesGirl schreef:
    wanneer kunnen we de uitslag verwachten?


    Happy Birthday my Potter!

    Eurydice schreef:
    None taken (:

    Enen ik heb 611 woorden^^ ha. Dus nu alleen nog controleren en alles.

    Maar ik ben er echt niet tevreden over ): ik heb er echt heel erg veel moeite mee om het in de eerste persoon te schrijven. Ik doe natuurlijk mijn best om iets moois te creëren, maar als je een trauma meemaakt, denk je niet in mooie zinnen. En ik wil het ook realistisch houden. Dus dat botst een beetje.
    Sowieso lijkt het soms misschien een beetje hak op de tak of zijn de redeneringen onlogisch, en aan de ene kant wil ik het allemaal veranderen om het mooier te maken, maar aan de andere kant lijkt dit me dus meer passen bij hoe mensen op zulke momenten denken.
    En het lijkt waarschijnlijk alsof ik geen zin had om meer te schrijven ofzo, en dat ik daardoor een soort van halverwege het verhaal begin. Maar eigenlijk zijn het soort van twee trauma's, en ik wil me vooral richten op de tweede. Maar ik weet niet of dat duidelijk overkomt.

    Oke. Dat was mijn gezeur.
    Samenvatting: ik heb genoeg woorden maar ik ben nog niet tevreden en heb veel dilemma's x)


    Heb ik ook, van mij is hij echt slecht...


    help

    Iedereen die het niet ingeleverd heeft, is zowiezo afgevallen. De uitslag zal er vrijdag zijn. Volgende week maandag staat de nieuwe opdracht er!


    Ik ben gemeen xoxo

    Waarom sta ik bij gestopt? Of lig ik eruit? ...


    help

    Heavensbee schreef:
    Waarom sta ik bij gestopt? Of lig ik eruit? ...

    Dat sta je niet, degene boven jou staat als gestopt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha, ik heb niet echt een goed cijfer ;p
    Ik moet ook zeggen dat de opdracht mij niet heel erg lag, ik ben meer van de fantasy verhalen ;x
    Ben benieuwd wat de volgende opdracht is!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    *veegt zweet van voorhoofd*
    Ik was zo bang. (x

    @Parachutes: valt nog wel mee toch? Ga je straks tienen halen? (:


    Felix

    Ik ben echt heel blij met mijn punt en met het commentaar dat ik heb gekregen? ;D Ik zal volgende keer meer op uitwerking van de zinsbouw en zo proberen te letten. Ben benieuwd naar de volgende opdracht. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Allemaal goed geschreven! Aangezien er zo veel niet hebben ingeleverd, kon ik niemand laten afvallen. Dit cijfer telt wel mee voor je gemiddelde (degene met het laagste gemiddelde valt af)!
    Veel succes alvast voor de volgende opdracht.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben blij met mijn 7.7, dat komt vast en zeker door de vele spellingsfouten ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yessss! Een 7!
    Als onervaren schrijfstertje ben ik daar natuurlijk hartstikke blij mee!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CrazyChicken schreef:
    *veegt zweet van voorhoofd*
    Ik was zo bang. (x

    @Parachutes: valt nog wel mee toch? Ga je straks tienen halen? (:


    Ik vind 't ook niet heel slecht, een 7,3 maar ik denk gewoon dat ik beter kan met een ander onderwerp. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wauw! Ik ben echt super blij met mijn punt. (ja, trage reactie heb het heel erg druk). Ik ben echt super blij! :'D.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 16:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    -

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 16:19 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jullie hebben allemaal zulke goeie punten, en ikke 5,8 xDD


    help