• Ik heb toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Er zullen vijf rondes zijn, die maximaal drie weken duren. Een normale ronde duurt twee weken, als er uitstel is aangevraagd kan een ronde langer duren.
    Er zullen twintig mensen aan mijn wedstrijd mogen deelnemen en ik zoek nog twee of drie mensen die in de jury willen. Ik plaats de eerste opdracht wanneer ik genoeg deelnemers heb en genoeg juryleden.

    Uitstel kan alleen in de eerste week worden gevraagt en mag maximaal een week duren. Bij een ernstige gebeurtenis (bijvoorbeeld een ongeluk) mag je wel in de tweede week om uitstel vragen. Ook dan mag het niet meer dan een week duren.
    Geef trouwens even door wanneer je van naam ben gewisseld, anders is het voor de juryleden ontzettend verwarrend.

    Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,6


    3. BlueEyesGirl
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 6,5
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,7
    Gemiddelde: 6,6


    4. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2

    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6

    5. Atropos
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,4
    Opdracht 2 -> Uitgeschreven

    6. CutePuppy
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3

    7. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Gemmidelde: 7,6

    8. DarkSavior
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,4

    9. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2

    10. Annabeth
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 5,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 7,4


    11. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 2
    De opdracht: Schrijf een verhaal over een onmogelijke liefde. Dit mag over van alles gaan, maar probeer het origineel te houden. Het verhaal moet een gesloten einde hebben, maar het maakt niet uit of het goed of slecht is.
    Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.
    De schrijfvorm: Hij/zij vorm
    Woorden: 800 - 1000

    Inleverdatum: Maandag 24 oktober
    Succes!(Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:01 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Er heeft dus maar één iemand iets ingeleverd..


    Ik ben gemeen xoxo

    Mijn verhaal komt vandaag. Ik werk er nu aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Asmodeus schreef:
    Er heeft dus maar één iemand iets ingeleverd..
    We hebben vandaag toch nog?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Asmodeus schreef:
    Er heeft dus maar één iemand iets ingeleverd..


    Go ik :')


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Go ik :')

    _O_
    Ik meen het.

    Ik ben een hele harde faler. Eerst schrijf ik in de eerste persoon ipv derde, toen schreef ik te weinig woorden, en nu heb ik een heel kuthoofdstuk bio voor niets geleerd, omdat bleek dat het geen toetstof was. (x
    *doesn't really have her day week*


    Felix

    Die van mij komt normaal gezien vandaag nog. Alleen ben ik zo dom geweest tijdens het leren van wiskunde in slaap te vallen en moet ik daarom nu alles nog doen. Hoop dat ik het af krijg en daarna het hoofdstuk nog af kan schrijven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hier is dan de mijne.
    Let maar niet op de titel, ik wist niets beters
    Klik hier

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nu wel een idee (hopelijk beter dan de vorige...) maar ik kom nog honderd woorden te kort!! die van jullie zijn allemaal zo goeeeeeeed!!


    help

    btw, de mijne komt vandaag ook nog hoor!!


    help

    Ik bedoel driehonderd... nog even er dingen tussen proppen ^^ Er zitten ook dingen bij van mijn story... Is dat erg?? Het was eigenlijk gewoon om die woorden op te vullen...

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:36 ]


    help

    Glucio schreef:
    (...)

    Ga anders op je lievelingsmuziek de kamer doordansen. Of ga inhoudelijke nummers luisteren waar je inspiratie van kan krijgen.


    Doe ik trouwens al de hele tijd ^^ hij is een beetje gebaseerd op Skinny Love...


    help

    CrazyChicken schreef:
    *weer opdracht verkeerd gelezen, te weinig woorden*
    XD


    Je bent niet de enige... Ik had zo iets van 'yes! Ik heb er eindelijk 600' kijk ik naar de opdracht.....


    help

    Spamming like hell (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I know... Sorry... ^^


    help

    Here it is!
    Het is niet helemaal zo geworden als ik had gehoopt, maar ik ben ziekig dus ik vind dat ik dan wel mag falen :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.