• Ik heb toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Er zullen vijf rondes zijn, die maximaal drie weken duren. Een normale ronde duurt twee weken, als er uitstel is aangevraagd kan een ronde langer duren.
    Er zullen twintig mensen aan mijn wedstrijd mogen deelnemen en ik zoek nog twee of drie mensen die in de jury willen. Ik plaats de eerste opdracht wanneer ik genoeg deelnemers heb en genoeg juryleden.

    Uitstel kan alleen in de eerste week worden gevraagt en mag maximaal een week duren. Bij een ernstige gebeurtenis (bijvoorbeeld een ongeluk) mag je wel in de tweede week om uitstel vragen. Ook dan mag het niet meer dan een week duren.
    Geef trouwens even door wanneer je van naam ben gewisseld, anders is het voor de juryleden ontzettend verwarrend.

    Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,6


    3. BlueEyesGirl
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 6,5
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,7
    Gemiddelde: 6,6


    4. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2

    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6

    5. Atropos
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,4
    Opdracht 2 -> Uitgeschreven

    6. CutePuppy
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3

    7. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Gemmidelde: 7,6

    8. DarkSavior
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,4

    9. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2

    10. Annabeth
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 5,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 7,4


    11. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 2
    De opdracht: Schrijf een verhaal over een onmogelijke liefde. Dit mag over van alles gaan, maar probeer het origineel te houden. Het verhaal moet een gesloten einde hebben, maar het maakt niet uit of het goed of slecht is.
    Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.
    De schrijfvorm: Hij/zij vorm
    Woorden: 800 - 1000

    Inleverdatum: Maandag 24 oktober
    Succes!(Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:01 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Hier is hij dan... Ik hoop dat hij niet slechter is dan de vorige... Het zijn wel te weinig woorden... Skinny Love


    help

    Heavensbee schreef:
    Hier is hij dan... Ik hoop dat hij niet slechter is dan de vorige... Het zijn wel te weinig woorden... Skinny Love
    Je hebt nog drie uur. Te weinig woorden kosten je sowieso punten. Ik zou als ik jou was mijn best doen om in ieder geval de 800 te halen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Tadaa!
    Ik heb het nog in 990 woorden weten te proppen. (: Ik heb wel het gevoel dat hij veel minder is dan de vorige, maar we zullen wel zien...


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn verhaal is ook heel wat minder, ik had het zoveel mooier kunnen schrijven met iets meer woorden. Maarja niks aan te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mijn verhaal is ook heel wat minder, ik had het zoveel mooier kunnen schrijven met iets meer woorden. Maarja niks aan te doen.

    Inderdaad, de overgangen zijn nu heel abrupt bij mij. En je zult zien: als we de volgende keer meer woorden moeten gebruiken, ga ik er weer te weinig hebben. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Inderdaad, de overgangen zijn nu heel abrupt bij mij. En je zult zien: als we de volgende keer meer woorden moeten gebruiken, ga ik er weer te weinig hebben. 8D

    Achja, ik ben gewoon benieuwd wat de jury zegt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Niet zeggen dat ik nu op Q. zit, moet eigenlijk leren. SH!)
    Click and be amazed.
    (Oké, geen kritiek op de personen in het verhaal, dat is gemeen.)

    Btw, Mitchell, jij hebt SP als signature, which is awesome. Hartstikke ontopic dit!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Btw, Mitchell, jij hebt SP als signature, which is awesome. Hartstikke ontopic dit!

    Uuuh, wie? Ik zocht gewoon een awesome plaatje en die kwam uit mijn zoektocht :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh, wie? Ik zocht gewoon een awesome plaatje en die kwam uit mijn zoektocht :P

    Signature. Niet profielfoto. Dit:
    Take my hand tonight!
    Lets not think about tomorrow.
    Cause our hearts are locked forever and our love will never die.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Signature. Niet profielfoto. Dit:
    Take my hand tonight!
    Lets not think about tomorrow.
    Cause our hearts are locked forever and our love will never die.

    -facepalm-
    Ja inderdaad, is gericht aan mijn vriendin (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoooo wacht! Mag je niet meer dan 1000 woorden? D:
    Ik heb de mijne nu af en hij is zeg maar 1500 woorden..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hoooo wacht! Mag je niet meer dan 1000 woorden? D:
    Ik heb de mijne nu af en hij is zeg maar 1500 woorden..

    Dat word inkorten ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat word inkorten ^^'


    Noooooh D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1361 woorden... Ik krijg hem echt niet korter ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    1361 woorden... Ik krijg hem echt niet korter ):

    Tja het is of korter of punten aftrek, denk ik dan ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.