• Ik heb toestemming gekregen om mijn schrijfwedstrijd te beginnen. Er zullen vijf rondes zijn, die maximaal drie weken duren. Een normale ronde duurt twee weken, als er uitstel is aangevraagd kan een ronde langer duren.
    Er zullen twintig mensen aan mijn wedstrijd mogen deelnemen en ik zoek nog twee of drie mensen die in de jury willen. Ik plaats de eerste opdracht wanneer ik genoeg deelnemers heb en genoeg juryleden.

    Uitstel kan alleen in de eerste week worden gevraagt en mag maximaal een week duren. Bij een ernstige gebeurtenis (bijvoorbeeld een ongeluk) mag je wel in de tweede week om uitstel vragen. Ook dan mag het niet meer dan een week duren.
    Geef trouwens even door wanneer je van naam ben gewisseld, anders is het voor de juryleden ontzettend verwarrend.

    Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,6


    3. BlueEyesGirl
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 6,5
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,7
    Gemiddelde: 6,6


    4. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2

    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6

    5. Atropos
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,4
    Opdracht 2 -> Uitgeschreven

    6. CutePuppy
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3

    7. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Gemmidelde: 7,6

    8. DarkSavior
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 8,4

    9. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2

    10. Annabeth
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 5,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Gemiddelde: 7,4


    11. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 2
    De opdracht: Schrijf een verhaal over een onmogelijke liefde. Dit mag over van alles gaan, maar probeer het origineel te houden. Het verhaal moet een gesloten einde hebben, maar het maakt niet uit of het goed of slecht is.
    Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.
    De schrijfvorm: Hij/zij vorm
    Woorden: 800 - 1000

    Inleverdatum: Maandag 24 oktober
    Succes!(Y)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:01 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    DarkSavior schreef:
    Asmodeus, het is handig als je spaties doet tussen de opdracht van verschillende mensen.
    Dat het dus zo is:

    (...)
    Dat leest en kijkt makkelijker


    Zal het aanpassen. Bedankt voor de tip.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)

    Zal het aanpassen. Bedankt voor de tip.

    Dankjewel (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wanneer krijgen we eigenlijk commentaar? ^^


    help

    Opdracht 2, poging 3! En deze keer heb ik het gevoel dat het me wel gaat lukken :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat beoordelen duurt nu best lang zeg....


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dat beoordelen duurt nu best lang zeg....
    Best wel lang? Het is pas de vierde dag na de inleverdatum!
    Jureren kost veel meer tijd dan je zou verwachten. En ja, er zijn nu vrij weinig inzendingen dus het is logisch als het wat sneller zal gaan dan normaal, maar om na vier dagen al zeggen dat het te lang duurt? De host van een schrijfwedstrijd steekt er over het algemeen echt veel tijd in, iets meer appreciatie zou op z'n plaats zijn.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Best wel lang? Het is pas de vierde dag na de inleverdatum!
    Jureren kost veel meer tijd dan je zou verwachten. En ja, er zijn nu vrij weinig inzendingen dus het is logisch als het wat sneller zal gaan dan normaal, maar om na vier dagen al zeggen dat het te lang duurt? De host van een schrijfwedstrijd steekt er over het algemeen echt veel tijd in, iets meer appreciatie zou op z'n plaats zijn.

    Heeeey, rustig. Hoef je me niet meteen aan te vallen. Ik vind het alleen jammer, meer niet. Ik weet toch ook wel dat het veel tijd kost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heeeey, rustig. Hoef je me niet meteen aan te vallen. Ik vind het alleen jammer, meer niet. Ik weet toch ook wel dat het veel tijd kost.


    same ^^


    help

    DarkSavior schreef:
    Dat beoordelen duurt nu best lang zeg....

    Volgens mij ga je sowieso moeten wachten tot ik en Atropos hebben ingediend.. Denk ik toch


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Volgens mij ga je sowieso moeten wachten tot ik en Atropos hebben ingediend.. Denk ik toch

    Het hoeft ook geen cijfer te zijn, maar een reactie zou wel leuk zijn...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het hoeft ook geen cijfer te zijn, maar een reactie zou wel leuk zijn...

    Goed, omdat je zo ongeduldig bent, ga ik je wel een reactie geven. :X
    *pat head*


    Felix

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het hoeft ook geen cijfer te zijn, maar een reactie zou wel leuk zijn...

    Oh ja, een beoordeling van de jury. Dat vind ik inderdaad zelf ook wel leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tips voor inspiratie? Want ik ben zò leeg eventjes. Er is geen plaats voor inspiratie in mijn hoofd precies


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Tips voor inspiratie? Want ik ben zò leeg eventjes. Er is geen plaats voor inspiratie in mijn hoofd precies

    Oké, dit geeft vast totaal geen inspiratie, maar ik las dit net en ik moest zo hard lachen. (En zo hard lach ik niet hardop als ik alleen ben.)
    Bram (van Only Seven Left): 'Ik moet bij alle films huilen. Zelfs bij een wasreclame.'

    Moest ik gewoon delen met iemand.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Oké, dit geeft vast totaal geen inspiratie, maar ik las dit net en ik moest zo hard lachen. (En zo hard lach ik niet hardop als ik alleen ben.)
    Bram (van Only Seven Left): 'Ik moet bij alle films huilen. Zelfs bij een wasreclame.'

    Moest ik gewoon delen met iemand.

    Hahaha. Wat een zalige uitspraak :p


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right